Gå til innhold

Syklusdag 37-38..

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig hoppet til en syklus på 37-38 dager, har for to måneder siden en syklus på 31-32. Hva er grunnen? Er det noe galt eller er det normalt? Det skjedde forrige måned at syklusen var på 38 dager, naturligvis så står jo disse appene jeg har at mensen er 8+ dager forsinket.

vi prøver å bli gravide så nå er det jo fryktelig vanskelig å finne eggløsning for den er så uforutsigbar..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144331850-syklusdag-37-38/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det hørtes rart ut. Du har ikkeHatt en periode med sykdom/stress/hard fysisk aktivitet/eller liknende som kan ha påvirket syklusen din I det siste?? Jeg har syklyser som varierer fra 28 til 34 dager. Noe herk ja, men mye lettere å forholde seg til når jeg kan følge el med el-tester. Uansett når el skjer så kommer hvertfall mensen alltid 14 dager etter el hos meg.

Jeg går jo litt å tenker på om jeg er gravid så vet ikke om kroppen tuller fullstendig med meg. Forrige måned var jeg sikker på at jeg var gravid, hadde alle tegn på det, men så kom tanta - på dag 38.

Mensen var ikke normal, hadde liksom mindre blødning enn normalt men den varte i 3-4 dager. 

Nå er jeg på dag 36, har ømme bryster, mensmurringer, supertrøtt osv så jeg vet at tanta må være like rundt hjørnet nå også..

Annonse

Jeg har også en syklus som er helt ute på sykkeltur! Har hatt fast 29 dagers syklus i mange år, og mensen har kommet på nøyaktig samme dag! 

Nå er jeg på syklusdag nr 43!😩Ingen mens og ingen positiv test! 

Skjønner ikke hva som skjer😳

Anonymkode: cbc6c...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...