Gå til innhold

Positiv eggløsningstest to uker på rad?

Anbefalte innlegg

Hei

Sluttet på p- pillen 27.04. Fikk mensen like etter 30.04-03.05.17. Gikk til legen for å sjekke at alt var som det skulle før vi begynte å prøve for fullt. Det viste seg at jeg hadde en liten hjernesvulst på hypofysen (prolaktin nivå på ca 2000 og lave østrogen nivå).

Begynte på medisin (Dostinex) for snart 4 uker siden og må teste for graviditet hver 4 uke. Uke 3 på medisin begynte jeg teste for eggløsning noen dager på rad bare for å sjekke. da fikk jeg positiv eggløsningstest 12.10.17. hadde samleie alle dagene vi testet. Merket i går og i dag at jeg hadde murringer i stikninger ned dere og tenkte jaja nå er mensen på vei. Mye opplåsthet og treg mage i går og i dag. Når jeg ligger på sofaen kjennes det ut som mens smerter og at jeg må på toalettet. Men når jeg kommer på toalettet må jeg ikke i det hele tatt. Testet en ny eggløsningstest for, ja gudene vite hvorfor og da var den positiv. Så da var det positiv test 12.10 og 17.10. Flere som har opplevd det samme?

Har ikke noe å gå ut ifra fordi siste mens dag var 03.05.17. Så jeg kan ikke regne meg fram til noe heller.

Hilsen utålmodig sjel.

Fortsetter under...

Akkurat nå, Villfisken skrev:

Ta en graviditetstest du ;) EL-tester kan nemlig slå ut om man er gravid. 

Tok en etterpå med samme urin, men var negativ. Veldig klar negativ, hehe.

Men tenkte å ta en til i neste uke. Vet jo ikke hvordan verdiene i kroppen er nå, og hvor lang tid medisinen tar før den virker. Må slutte på den med engang jeg er gravid sa legen,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...