Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #26 Skrevet 16. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det 7-årsgrense på den? Min 6-åring har ikke sett den hjemme, men så den i barnehagen da han var 5. Barnehager bør vel ikke bryte aldersgrenser uten å i det minste spørre foreldrene først. Anonymkode: f51ec...806 Barna mine var 3 år, men jeg så de sammen med dem. Kjipt for det ene barnet som ikke har fått sett Frost pga kjipe foreldre. Men som sagt, foreldre skal følge med. Men vi må da bruke skjønn! Anonymkode: 4d92d...66e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #27 Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barna mine var 3 år, men jeg så de sammen med dem. Kjipt for det ene barnet som ikke har fått sett Frost pga kjipe foreldre. Men som sagt, foreldre skal følge med. Men vi må da bruke skjønn! Anonymkode: 4d92d...66e Vi foreldre skal bruke skjønn ja, men jeg synes ikke barnehagen skal gjøre det for oss når det gjelder sånt. De bør følge aldersgrenser. Når det er sagt har jeg ikke gjort (eller tenkt å gjøre) noe annet med det enn å kommentere det på et forum, så det er ingen grunn til å be meg ta det med ro. Jeg er hverken sint, irritert eller hysterisk, bare litt undrende og synes det ikke var 100% korrekt gjort av barnehagen. Anonymkode: f51ec...806
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #28 Skrevet 16. oktober 2017 Strengt tatt følger han jo aldersgrensen. Filmer med niårsgrense er tillat for barn ned til seks år i følge med voksne. Min syvåring så den, og likte den veldig godt, men han er veldig lite redd av seg. Jeg ville absolutt ikke tatt med en som du vet i utgangspunktet blir redd av skumle filmer. Det finnes så mange andre fine filmer å velge. Anonymkode: 2e755...a89
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #29 Skrevet 16. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Askeladden hadde jeg drøya. Her er jo pappa ego! Vedder på at ingen fulgte Frost sin anbefaling på 7 år 😉 men det blir noe annet syns jeg Anonymkode: 4d92d...66e Oi visste faktisk ikke at det var 7 års aldergrense på frost jeg. Han likte den filmen Anonymkode: daf83...3c7
Aadel Skrevet 16. oktober 2017 #30 Skrevet 16. oktober 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde du latt en 6 åring få se en film med 9 års aldergrense når barnet bli redd? Nei Faren har lovet å se Askeladden filmen som er 9 års aldergrense,til tross for at han en sensitiv som lett blir redd å få mareritt. Han fikk for eksempel mange mareritt av "snøfall" serien,å han har også hatt mange mange maritt om grusomme gabriel fra kaptein sabeltann. Likevel synes tydligvis far at det er en god ide å la barnet se en film med 9 år aldersgrense,blir så oppgitt av han! Han er fullt klar over at han har hatt mareritt etter flere filmer. Du beskriver barnet ditt som en som blir lett redd og får lett mareritt av å se skumle filmer. Når det i tillegg er en film med 9 års aldersgrense og sønnen din er 6 år, høres ikke dette ut som en god ide. Mulig pappaen mener dette i beste mening og vil gjøre sønnen mindre redd. Men dette er nok ikke veien å gå. Jeg såg denne på kino med min 9 år gamle datter. Hun syntes den var skummel i noen scener og satt og holdt seg for ørene. Hun kan få lett mareritt, men fikk det ikke av denne filmen. Hadde hun sett denne filmen som 6 åring, tror jeg hun hadde fått mareritt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #31 Skrevet 16. oktober 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja vet! Synes ikke Paddington filmen var noe skummel men den var det 6 års aldergrense. Anonymkode: daf83...3c7 Ja, rare greier.. og den andre veien er det jo verre, skumle filmer med for lav aldersgrense fordi det "bare inneholder vold, ikke seksuelle ting" Anonymkode: 80f20...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå