Gå til innhold

Noen som har Stokke Sleepi seng her, som kanskje kan hjelp meg?

Anbefalte innlegg

Heisann damer!

Jeg venter smått om ikke så lenge, og har nå vært på utkikk etter seng. Fikk tilbud av ei dame på jobb om å kjøpe hennes stokke sleepi seng, men det er ikke inkludert madrass, sengehimmel, sengkant og laken. Når jeg googler denne sengen ser jeg at den er svindyr+ at alt tilbehøret har andre størrelser enn ei "vanlig" sprinkelseng. 

Er det noen som vet om jeg kan kjøpe en "normal" sengehimmel, sengkant og laken, eller MÅ jeg kjøpe Stokke-merket for at det skal passe?

Grunnen til at jeg spørr, er fordi jeg ser alle delene til denne sengen er veldig dyre. Jeg ønsker ikke å kjøpe over evne, og da er det dumt av meg og si ja til sengen hvis den vil få flere tusen i kostnader ekstra. Men må si at jeg syntes sengen var svært fin, og kan godt tenke meg den :) 

på forhånd, tusen takk!

Anonymkode: 09816...b25

Fortsetter under...

Har du sjekket Finn.no om noen selger laken og sengehimmel der? Sengekant ville jeg ikke kjøpt da det ikke anbefales pga økt fare for krybbedød. Madrass må du kjøpe ny. Bør ikke bruke brukt madrass av samme grunn.

men vil jo tro at en vanlig sengehimmel kan festes på en Stokke sleepi seng. Kan du ikke ringe en butikk som selger Stokke sleepi og høre?

Anonymkode: 24ecc...25a

Må du egentlig ha sengehimmel? Det er jo bare pynt, og egentlig for at vi voksne synes det er fint.

vi arvet en tilsvarende seng. Kjøpte vanlig skumgummimadrass i barnestørrelse på jysk og skar den til i riktig størrelse. Madrass der koster 150 kroner tror jeg.

Brukte laken til vanlig babyseng.

Anonymkode: 715ec...039

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...