Gå til innhold

Jeg kan vel ikke rimme samboer når jeg er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sier min mann ganske klart og tydelig, setter man begrensninger i forholdet finner han noen andre som er villig. Så her rimmes det og svelges det over en lav sko, 

Anonymkode: 381f3...1ba

Det er trist da, du gjør det for å tilfredstille han ikke deg selv

Skrevet

Nei Det som er trist er måten dere utrykker dere på. Hvorfor er det galt at andre har sex på andre måter en deg??? Min mann har rimmet meg fordi han ønsket det selv. Jeg har ikke gjort det men jeg har både tisset på han og han på meg uten at jeg tenker det er noe galt med det...

Anonymkode: 970b2...137

Skrevet

Hva skjedde med god, gammeldags sex?

Ånei, jeg er ikke prippen men fatter ikke hva noen får ut av å bli slikket/slikke akkurat i rompehullet. Er det bare for å vise hvor avanserte dere er eller er det noe jeg ikke har skjønt her? 

Setter pris på om noen kan forklare hva som er greia med dette. 

Anonymkode: e508a...e6d

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei Det som er trist er måten dere utrykker dere på. Hvorfor er det galt at andre har sex på andre måter en deg??? Min mann har rimmet meg fordi han ønsket det selv. Jeg har ikke gjort det men jeg har både tisset på han og han på meg uten at jeg tenker det er noe galt med det...

Anonymkode: 970b2...137

Hva andre gjør med rompa til mannen sin er ikke min sak,  men ikke kall meg kjedelig og skyld i mannens eventuelle utroskap for at jeg har andre grenser.

Anonymkode: 729fe...fa1

Skrevet

Dette er bare trist og ekkelt.. Er du mannens slave som skal fornedres på det groveste? 

Anonymkode: 90b5a...071

Skrevet

Aldri hørt uttrykket før men om d gjelder slikking i rumpa så fikk jeg ikke lov av mannen mensjeg var gravid:) 

Anonymkode: 37f8a...471

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sier min mann ganske klart og tydelig, setter man begrensninger i forholdet finner han noen andre som er villig. Så her rimmes det og svelges det over en lav sko, 

Anonymkode: 381f3...1ba

He,he, dette må være trollinnlegg. Hvis ikke, så rimmes dere i vei. Dersom dere tror at andre blir skilt pga manglende rimming så tror jeg nok at dere traff feil mann. Håper at svangerskapet rimmer seg vel.

Skrevet

Kult når folk ikke forstår hvorfor vi skal skilles.... viser jo et såkalt "perfekt par".

Vi skilles fordi jeg ikke ville slikke Gorm i rompa 🤣🤣🤣

Anonymkode: 42808...89a

Skrevet

Å fy fan så ekkelt!!!han må jo bære skaphomo han mannen din som forlanger å bli sleiket i rompa...jeg tror jeg kaster opp!!@!æsj!

Anonymkode: 3cae2...fbd

Skrevet

:sikle: Haha de har et "smilefjes" for det......  :kvalm:

Anonymkode: d0db8...ab3

Skrevet

Stakkars menn som ikke kommer ut av skapet i stedet for å få kona til å fokusere så innmari på rumpehullet. Og stakkars koner som er så godtroende.

Anonymkode: 7ec14...927

Skrevet

Asså jeg fatter ikke hvordan dere kan se på mannen deres som mandig dere som putter ting inni analen til mannen deres, er klar over dette omhandler rimming men mange bruker jo også fingre og butt plugs og dildoer... hadde faktisk sett på mannen min med andre øyne om jeg hadde måtte se han hyle , skrike, stønne og oie seg av å ha noe der bak . Jada jada er mer enn klar over at prostata er der hehe jeg bare klarer ikke en mottagende mann.  Jeg er da altså ikke prippen! Suger og svelger. Har hatt analsex mange ganger, vi bruker dildoer på meg og vi har sex i alle stillinger med lyset på men har bare en sånn hæ? greie på en mann som blir tatt.

Anonymkode: e8a3e...6b5

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Asså jeg fatter ikke hvordan dere kan se på mannen deres som mandig dere som putter ting inni analen til mannen deres, er klar over dette omhandler rimming men mange bruker jo også fingre og butt plugs og dildoer... hadde faktisk sett på mannen min med andre øyne om jeg hadde måtte se han hyle , skrike, stønne og oie seg av å ha noe der bak . Jada jada er mer enn klar over at prostata er der hehe jeg bare klarer ikke en mottagende mann.  Jeg er da altså ikke prippen! Suger og svelger. Har hatt analsex mange ganger, vi bruker dildoer på meg og vi har sex i alle stillinger med lyset på men har bare en sånn hæ? greie på en mann som blir tatt.

Anonymkode: e8a3e...6b5

Kanskje ikke prippen, men trangsynt er du.

Hilsen ei som hverken rimmer, får eller gir i analen.

Anonymkode: 09cb4...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...