Gå til innhold

Har aldri opplevd lignende! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei damer. Jeg har en gutt på 8 måneder og fikk nå nylig plutselig liknende graviditetssymptomer som jeg hadde med ham. Tenkte det var hysterisk ettersom jeg bruker prevensjon, men ble enig med mannen om å teste likevel. Og den ble positiv! Svak rosa strek på RFSU-testen. Du kan tro jeg fikk sjokk! MEN, da jeg skulle sjekke testen igjen var streken nesten helt borte! Den var der - det er jeg sikker på, men er det mulig? Makan til berg og dalbane... Noen som har opplevd noe sånt? Får bare ta en ny, men guttungen sover så jeg får ikke kommet meg på apoteket med én.gang. 

Takker for alle svar jeg kan få! 

Legger ved et bilde av testen etter streken forsvant.. 2mxg3ud.jpg

Anonymkode: e107e...5dd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144331336-har-aldri-opplevd-lignende-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann. Ja det er jo ganske liten sjans for graviditet, men IKKE umulig! Venninna mi ble gravid med hormonspiral og ungen ble født med spiralen i hånda ( alrså baby holdt spiralen på vei ut). Så ingenting er umulig. Men da får du kjøpe deg flere tester og se, og fortsetter de å være positive er det vel til en gyn du må...

Annonse

Det står jo på graviditetstester at man ikke skal se på de etter så og så lang tid. Det er jo nettopp fordi resultatet kan endre seg når den har ligget litt, og at det er det umiddelbare resultatet som er riktig. Jeg regner med du er gravid, og ville bestilt time til gynekolog for ultralyd og vurdering. 

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg fikk en svak positiv senere på den dagen. Nå har jeg ventet litt og skal teste igjen i dag. Er det noe på den, så bestiller jeg legetime... Kan oppdatere senere 😊

Anonymkode: e107e...5dd

Gjør det!😊 rart om to tester skulle vise feil da evt🤔 lykke til😊

Anonymkode: 2c68f...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...