Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 De bruker ikke innesko på skolen, så kan ikke være sko som er for klumpete og varme. Til gutt. Legg gjerne ved link til sko om dere gidder😊 Anonymkode: e8fbf...73d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Sånne som dette https://www.footway.no/sko/vandresko/vandreboots/42/vanntett Anonymkode: 5a43d...793
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Takk for svar. Holder det med bare sånne vanntette tursko, eller bør de ha varmere vintersko? Anonymkode: e8fbf...73d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg har to tenåringer, 13 og 16 år, begge går i vanlige gore-tex sko med en litt tykk sokk (ulvang, trysil e.l.) i hele vinteren. Men de har gjerne noen rimelige sorel-etterligning høye vintersko som de bruker om de skal måke snø, plutselig får lyst til å ake, hjelpe lillesøster å lage en snømann e.l. På skolen bruker de aldri høye varme vintersko, derfor har jeg ikke kjøpt dyre vintersko til de de siste årene. Håpløst å bruke over 1000 kr på et par sko som bare blir brukt en håndfull ganger og er for små året etter. Så jeg har handlet noen rimelige noen på Obs e.l. og det har fungert utmerket. Nå er 16-åringen utvokst i bena da, han har brukt samme størrelse de siste to årene, så jeg tenkte han skulle få et par skikkelige vintersko i år som han kan ha noen år fremover. Anonymkode: 5a43d...793
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 Her ser jeg nesten ikke en eneste ungdom med vintersko. Det går i Vans, converse ol. Skjønner ikke at de gidder, de må jo fryse! Anonymkode: e861d...fc5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg får ikke vår til å bruke annet enn converse! Helt håpløst, men har funnet ut at det er ikke en kamp jeg orker ta. Han får lære på den harde måten... Anonymkode: 21c81...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå