Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så redd for at det er en kjemisk graviditet jeg har:(

Gikk i fellen og testet med billigstrimler fra 7 dpo. Har klart å holde meg til kun morgenurin, og for hver dag har strekene blitt sterkere..

Siden streken var ganske synlig i dag, 10 dpo, så dristet jeg meg til å ta en til nå i kveld (halvannen time siden forrige dobesøk) og den ble mye svakere:((

Tenkte den skulle bli godt synlig nå som det hadde gått noen timer siden forrige jeg😞😟😰

Er vel kjemisk igjen da😞

Anonymkode: aee7a...555

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så redd for at det er en kjemisk graviditet jeg har:(

Gikk i fellen og testet med billigstrimler fra 7 dpo. Har klart å holde meg til kun morgenurin, og for hver dag har strekene blitt sterkere..

Siden streken var ganske synlig i dag, 10 dpo, så dristet jeg meg til å ta en til nå i kveld (halvannen time siden forrige dobesøk) og den ble mye svakere:((

Tenkte den skulle bli godt synlig nå som det hadde gått noen timer siden forrige jeg😞😟😰

Er vel kjemisk igjen da😞

Nå tror jeg ikke du skal trekke noen forhastede konklusjoner her! Hvis du bare ventet 1,5 time og er 10 dpo så hadde det vært rart om testen ble sterkere for å være ærlig! Jeg holdt også på sånn og testet hele tiden i starten. Streken varierte fra dag til dag og noen dager synes jeg den ikke ble noe sterkere og av og til føltes den svakere! I dag er jeg 11 uker på vei ☺️

Anonymkode: 9fc04...36a

Tror jeg får holde meg til morgenurin heretter, de blir tydelig sterkere, dag for dag.

Dette er garantert siste gangen jeg starter testekalaset så tidlig, mer uro enn glede.

Når tror dere en digitaltest vil slå ut? Vits i å kjøpe i dag for så teste i morgen med morgenurin? Testene nedenfor er ekstra sensitive, på vanlig test med 25 Ml/u fikk jeg svaaaaaak strek i dag, litt sterkere enn i går.

D0CADB62-186C-4D08-9CF0-8B7B5BC57D58.png

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror jeg får holde meg til morgenurin heretter, de blir tydelig sterkere, dag for dag.

Dette er garantert siste gangen jeg starter testekalaset så tidlig, mer uro enn glede.

Når tror dere en digitaltest vil slå ut? Vits i å kjøpe i dag for så teste i morgen med morgenurin? Testene nedenfor er ekstra sensitive, på vanlig test med 25 Ml/u fikk jeg svaaaaaak strek i dag, litt sterkere enn i går.

D0CADB62-186C-4D08-9CF0-8B7B5BC57D58.png

ukes indikator vil slå ut på 1-2 uker.

GRATULERER :strix:

Annonse

Jippi👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🤰🏼

Måtte den klooooooooore seg fast🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

DE31EE39-7B1E-470F-8CF2-9DDD85F800EF.jpeg

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jippi👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🤰🏼

Måtte den klooooooooore seg fast🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

DE31EE39-7B1E-470F-8CF2-9DDD85F800EF.jpeg

Igjen, gratulerer så utrolig masse ❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...