Gå til innhold

hvorfor t skjorte under genser på barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fordi noen syns det blir kaldt uten noe under? Fordi noen barn gjerne tar av seg genseren, og da er det greit å ha en t-skjorte under?

Anonymkode: cd8bb...eec

da bruker vi heller en tynn ulltrøye over en tynn bomullsgenser her,men hver sin smak :)

Anonymkode: 8cc23...516

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

da bruker vi heller en tynn ulltrøye over en tynn bomullsgenser her,men hver sin smak :)

Men hvorfor er det bedre å ha en tynn ulltrøye over en tynn bomullsgenser?

Anonymkode: 4fabd...5fa

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor er det bedre å ha en tynn ulltrøye over en tynn bomullsgenser?

Hvis du har t skjorte under for at det skal bli varmere så gir jo ikke akkurat den noe varme. Men en ulltrøye med lange armer rett på kroppen gir jo varme.

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har t skjorte under for at det skal bli varmere så gir jo ikke akkurat den noe varme. Men en ulltrøye med lange armer rett på kroppen gir jo varme.

Du skriver at du har ulltrøya over bomullsgenseren

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

aldri brukt, høres helt tullete ut. men var en periode ungene hadde t-skjorte utenpå genseren. for det var sååå cooolt .... og behagelig. 

Anonymkode: 9f451...a86

Ja men t skjorte utenpå skjønner jeg mer av,men t skjorte under har jeg aldri helt skjønt. T skjorte utenpå en ensfarget hvit eller svart genser har vi gjort flere ganger pga han har så stilige t skjorter som vi nesten aldri bruker.

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi da kan de ta av seg genseren om de blir varme... 

Anonymkode: 7f651...bed

Har på to lag for at de skal bli varme å kunne ta av en genser?? Lettere å kle på en genser så de blir passe varme og slipper ta av en kanskje?? 

Anonymkode: 25104...473

Jeg har en syvåring som er veldig varm. En dag gikk han i bare genser på skolen, og kom hjem helt oppgitt. Han fikk nemlig ikke lov av læreren å sitte i bar overkropp (tenke seg til😂), så han passer på å bruke t-skjorte under genser i de månedene langermet genser er nødvendig.

Genser oppå genser må være veldig klumpete og ubehagelig (altså to langermede)?

Anonymkode: 36aee...3d3

Jeg tar alltid på jenta mi underskjorte (ala singlet) under genseren når det er kaldt (høst/vinter/vår). T-skjorte blir jo så klumpete i ermene, spesielt hvis genseren er litt tettsittende.

Anonymkode: cf1a2...7b5

Helt forferdelig å gå med en løs genser, som f. eks collegegenser/jakke uten t-skjorte under. Ved tettsittende bomullsgenser tar vi heller t-skjorta utenpå. Ungene mine får dessuten helt spader om de ikke har mulighet til å gå i t-skjorte om de er varm. På skolen er de bl.a i gymsalen flere dager i uka, da blir det fort hett. 

Anonymkode: 6cb1f...a41

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette syns jeg høres rart ut. Ull innerst er jo et saying

Anonymkode: 75392...b5c

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har på to lag for at de skal bli varme å kunne ta av en genser?? Lettere å kle på en genser så de blir passe varme og slipper ta av en kanskje?? 

Anonymkode: 25104...473

Hæ? De har t-skjorte under genseren så de kan ha på seg inne om det blir for varmt med genser. 

Anonymkode: 7f651...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...