Gå til innhold

Letrozol og Ovitrelle, helt ny på dette!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er førstegangsprøver og fikk vite forrige mnd. at jeg har PCO. Derfor har jeg hatt en kur med Primolut N for å få menstruasjon, og er på dag 5 av 6 med Letrozol (to tab. om morgen). I morgen er CD 9. Skal på UL på dag 11 for å se om jeg har egg i modning. 

Når skal jeg begynne med EL tester og skal jeg ta morgen og kveld? Hvis de ikke blir positive, når skal jeg hente og sette Ovitrelle? 

Er veldig spent på hele greia. Første gang vi har en reell sjanse siden pilleslutt i januar, men har blitt litt pessimistisk og syns det er vanskelig å ha tro på at det skal gå 😏

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har gått på det samme som deg, prøvde ett år ca først og ble gravid på første forsøk med dette. Så jeg ble altså gravid. Har også pco.

Når du er på UL vil gynekologen fortelle deg når du skal sette sprøyten, jeg var der også på dag 11 og legen skrev ut og sa jeg skulle ta ovitrellen to dager senere på ettermiddagen. 

Ikke mist håpet, det funket på meg og jeg hadde NULL tro på det☺️

Lykke til!

Anonymkode: 837aa...f90

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei.

Jeg har gått på det samme som deg, prøvde ett år ca først og ble gravid på første forsøk med dette. Så jeg ble altså gravid. Har også pco.

Når du er på UL vil gynekologen fortelle deg når du skal sette sprøyten, jeg var der også på dag 11 og legen skrev ut og sa jeg skulle ta ovitrellen to dager senere på ettermiddagen. 

Ikke mist håpet, det funket på meg og jeg hadde NULL tro på det☺️

Lykke til!

Anonymkode: 837aa...f90

Jeg fikk beskjed av min gyn at jeg skulle først sjekke med EL tester før jeg hentet Ovitrelle. Men lurer på hvor lenge jeg skal vente på positiv EL test før jeg ringer. Hvis jeg har egg som modner kan jeg vel ikke vente for lenge heller, da går de vel til grunne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...