Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan EL ha vært forsinket?

Anonymkode: 2fbd3...ec6

Helt klart. Lurer litt på om kalenderen på telefon sier feil. Jeg har 28 dager syklus. 17-20 oktober var sist jeg hadde tante rød. 

Anonymkode: 2a6b9...965

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt klart. Lurer litt på om kalenderen på telefon sier feil. Jeg har 28 dager syklus. 17-20 oktober var sist jeg hadde tante rød. 

Det hadde jeg denne måneden her. Hele 7 dager forsinket. Og det hadde jeg ikke visst om hadde jeg ikke tatt el-tester. Da hadde jeg heller ikke hatt sex de 2 siste gangene heller. Var litt "utpult" da.

24 minutter siden, Ninni84 skrev:

Det hadde jeg denne måneden her. Hele 7 dager forsinket. Og det hadde jeg ikke visst om hadde jeg ikke tatt el-tester. Da hadde jeg heller ikke hatt sex de 2 siste gangene heller. Var litt "utpult" da.

Jeg har ikke tatt El- tester. Var temmelig slitene vi også. Men hvis kalender stemmer nå, så har vi truffet på begge dagene før El. Og 1 gang 2 dager etter. Men du fikk positiv?

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke tatt El- tester. Var temmelig slitene vi også. Men hvis kalender stemmer nå, så har vi truffet på begge dagene før El. Og 1 gang 2 dager etter. Men du fikk positiv?

Jepp ble gravid. Positiv test 8DPO 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...