Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Vi kjøpte marsipankake i butikken på fredag, men den ble ikke spist i helgen likevel. Den har vært fryst så den kan ikke fryses igjen. Hvor lenge kan den stå i kjøleskapet før den blir dårlig? Det er krem inni. Anonymkode: 28a8b...764
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 I og med at den har vært fryst bør den spises senest imorgen. Anonymkode: afbd9...d15
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Den er spiselig i noen dager. Men den blir ikke særlig lekker for marsipanen begynner å svette. Anonymkode: f4342...811
Mazarini Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Bare en måte å finne ut på: se, lukt og smak på kaken. I og med at det er krem inni så vil du merke det fort om den er sur og dårlig. Naturligvis blir den mer soggy etter noen dager, men det er jo noe annet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Takk for svar dere. Jeg hadde håpet den ville vare fram til midten av uka, for da skal vi ha en bursdagsfeiring, men jeg tror ikke jeg tar sjansen. Tenkte kanskje jeg skulle ta den med på jobben i stedet. Kollegaer må jo bli glad for finfin kake ☺️ Anonymkode: 28a8b...764
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar dere. Jeg hadde håpet den ville vare fram til midten av uka, for da skal vi ha en bursdagsfeiring, men jeg tror ikke jeg tar sjansen. Tenkte kanskje jeg skulle ta den med på jobben i stedet. Kollegaer må jo bli glad for finfin kake ☺️ Anonymkode: 28a8b...764 Jeg hadde ikke blitt glad for kake på jobb og i alle fall ikke en som er kjøpt, vært fryst og er flere dager gammel. Den hadde fått stått i fred. Jeg syns det er en uting at kollegaer tar med seg kaker de vil bli kvitt på jobb. Anonymkode: f297b...c98
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 5 dager gammel kake med krem må kastes altså. Absolutt ikke noe hverken å servere i bursdag eller på jobb! Anonymkode: 4cd66...f8a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar dere. Jeg hadde håpet den ville vare fram til midten av uka, for da skal vi ha en bursdagsfeiring, men jeg tror ikke jeg tar sjansen. Tenkte kanskje jeg skulle ta den med på jobben i stedet. Kollegaer må jo bli glad for finfin kake ☺️ Anonymkode: 28a8b...764 En gammel kake burde de på jobb få slippe Anonymkode: 4af26...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå