Gå til innhold

Uke 25 og plutselig ekstremt trøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slet litt med å være trøtt i begynnelsen ellers vært i ganske fin form, jeg er student og nå de siste dagene har jeg gått fra å være normal til å plutselig helt ekstremt trøtt, problemer med å konsentrere meg og vil bare sove hele tiden (men får ikke sove).. Jeg sliter veldig og har mye å gjøre med studie så hva kan jeg gjlre for å få opp energinivået igjen? orker ikke å ha det sånn, har også vært litt slapp og vondt i halsen så håper jeg kanskje bare er litt forkjølet? :/ 

Anonymkode: 6e336...ebd

Skrevet

Det er helt normalt. Og ikke så mye du kan gjøre med, uten å sove når du kan. 

Jeg var student da jeg ventet mitt første barn. For meg funket det best å sove hele ettermiddagene, og heller lese grytidlig om morgenen. Jeg våknet klar for ny dag klokka 03, og kunne dermed lese lenge før forelesningen startet.  

Var en usosial døgnrytme, men det var det verdt. 

Det var verre da jeg ventet andremann og var i full jobb. Da kunne jeg ikke snu døgnrytmen hvis jeg ønsket å se eldstemann. 

Anonymkode: fda3d...f04

Skrevet

Ja jeg prøver å sove litt på dagen men er helt umulig, har aldri slitt med å kunne ta meg en powernap osv men nå klarer jeg virkelig ikke det.. Legger meg 10-11  og våkner automatisk 7 hver morgen. Skulle ønske jeg kunne sove litt mer :)

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg prøver å sove litt på dagen men er helt umulig, har aldri slitt med å kunne ta meg en powernap osv men nå klarer jeg virkelig ikke det.. Legger meg 10-11  og våkner automatisk 7 hver morgen. Skulle ønske jeg kunne sove litt mer :)

Legg deg tidligere, jeg la meg i perioder i mellom 21 og 21.30. Sovnet ikke med en gang bestandig, men kroppen fikk hvile. Bare pass på å holde telefon og nettbrett utenfor soverommet, det blå baklyset i disse skjermene påvirker søvnhormonene så du ikke får sove så lett.

Anonymkode: 9cc04...850

Skrevet

Kan også være lavt jernlager. Det har jeg dette svangerskapet og jeg er konstant zzzzzzzz😴

Anonymkode: cb9ce...557

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...