Gå til innhold

Tips til sexklær som skjuler magen?

Anbefalte innlegg

Ja, er det noen som har tips til hva man kan ha på seg som er sexy og skjuler magen? Jeg har så rar og rynkete mage, mens resten av kroppen er helt fin. Jeg pleier å bruke stay-ups og pen bh/truse. Men jeg føler meg ikke så sexy fordi magen ødelegger... har sett noen korsetter som ikke har cup, kan det være noe, tro? 

Jeg vil gjerne ha det på meg under sex, for jeg syns det er gøy. Men bh og truse fyker selvsagt av. Men hva gjør dere sexy og livsnytende damer med litt artig mage?

Anonymkode: 9a6ba...a07

Fortsetter under...

Jeg er trygg nok på meg selv og kroppen min til at jeg tør å utfolde meg og ha sex selv om magen min ikke er like stram som før jeg fikk barn. Videre har jeg sex med en mann som synes selvsikre damer med "rare" mager og trygghet på seg selv er mer sexy enn usikre damer som føler de må skjule kroppen sin.

Anonymkode: 31e40...944

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er trygg nok på meg selv og kroppen min til at jeg tør å utfolde meg og ha sex selv om magen min ikke er like stram som før jeg fikk barn. Videre har jeg sex med en mann som synes selvsikre damer med "rare" mager og trygghet på seg selv er mer sexy enn usikre damer som føler de må skjule kroppen sin.

Ja, nå var det ikke det jeg spurte etter da. Fint for deg liksom men det hjalp ikke helt. 

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, nå var det ikke det jeg spurte etter da. Fint for deg liksom men det hjalp ikke helt. 

Men herregud, kjøp deg et korsett da! Gjør et Google-søk på undertøy, hvor vanskelig kan det være å finne undertøy som dekker magen egentlig?

Beklager ass, men får mark av usikre damer som bygger oppunder kroppspress og skamfølelse over uperfekte kropper. Hvorfor antar du at kvinner med "rare" (!!!) mager "gjør" noe spesielt med tanke på undertøy? Håper og tror de fleste damer tør å ha sex uten å føle behov for å skjule seg.

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har mannen/kjæresten din klaget på magen din noen gang da?

De mannfolka jeg har vært med, har likt meg akkurat sånn som jeg er, og jeg har en ikke spesielt pen og flat mage. 

Anonymkode: 01b07...5d8

Nek, han har aldri klaget selvfølgelig!  Hva søren er det med dere damer?? Har dere aldri kledd dere opp i noe sexy før/under sex eller?? Jeg syns det er gøy, har både latex-drakter, korsetter og greier, men nå spurte jeg om noe så uskyldig som et tips om et eller annet plagg som dekket magen uten å dekke pupper og pussy. Det kan jo tenkes at noen hadde noen gode tips UTEN å anta det verste om folk. 

Annonse

Herregud, for noen svar du fikk her. 

Kan man ikke bare svare på spørsmålet!? Jeg har ikke noen erfaring med sexy bekledning, men hva med en lekker truse med høyt snitt? Litt sånn klassisk med høy skjæring som går opp i livet?

Anonymkode: 4f7de...1b2

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, for noen svar du fikk her. 

Kan man ikke bare svare på spørsmålet!? Jeg har ikke noen erfaring med sexy bekledning, men hva med en lekker truse med høyt snitt? Litt sånn klassisk med høy skjæring som går opp i livet?

Anonymkode: 4f7de...1b2

Takk for svar :) 

Jeg tenkte egentlig ikke på truse, siden den er i veien når..ja, du vet ;)

body som en annen nevner kan sikkert funke. 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

*fnis*

Anonymkode: 05c77...cf8

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nek, han har aldri klaget selvfølgelig!  Hva søren er det med dere damer?? Har dere aldri kledd dere opp i noe sexy før/under sex eller?? Jeg syns det er gøy, har både latex-drakter, korsetter og greier, men nå spurte jeg om noe så uskyldig som et tips om et eller annet plagg som dekket magen uten å dekke pupper og pussy. Det kan jo tenkes at noen hadde noen gode tips UTEN å anta det verste om folk. 

Jo da, har kledd meg opp i sexy bodyer, korsetter osv mange ganger jeg. Beklager at jeg ikke svarte på det du spurte om. :-) Var ikke vondt ment.

Sjekk ebay eller wish, der kan du finne masse fint og billig, bare husk at størrelsene der gjerne er SMÅ. 

Anonymkode: 01b07...5d8

18 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for personangrep, svar til dette og for bilder med opphavsrett.

Ann Christin, admin

Hvorfor har man lov til å linke til bilder med opphavsrett, men ikke legge de samme bildene her?

Anonymkode: ba293...938

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har man lov til å linke til bilder med opphavsrett, men ikke legge de samme bildene her?

Ved å kopiere bildene og legge de inn her vil man ikke lengre kunne lenke til de som eier og har bruksrett på bildet. Derfor har man strengt tatt stjålet bilde og om fotografen finner det ut kan personen som har stjålet bilde måtte betale for bruken av bildet. Ved å bare linke vil nettadressen dukke opp om man trykker på bildet.

Ann Christin, admin

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, er det noen som har tips til hva man kan ha på seg som er sexy og skjuler magen? Jeg har så rar og rynkete mage, mens resten av kroppen er helt fin. Jeg pleier å bruke stay-ups og pen bh/truse. Men jeg føler meg ikke så sexy fordi magen ødelegger... har sett noen korsetter som ikke har cup, kan det være noe, tro? 

Jeg vil gjerne ha det på meg under sex, for jeg syns det er gøy. Men bh og truse fyker selvsagt av. Men hva gjør dere sexy og livsnytende damer med litt artig mage?

12 timer siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for personangrep, svar til dette og for bilder med opphavsrett.

Ann Christin, admin

Jeg skrev at den rare og rynkete magen til hi (hi sine egne ord) ville synes gjennom den «babydollen» som det var lagt ut bilde av. Er det et personangrep??

Anonymkode: 904c4...81e

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev at den rare og rynkete magen til hi (hi sine egne ord) ville synes gjennom den «babydollen» som det var lagt ut bilde av. Er det et personangrep??

Anonymkode: 904c4...81e

Nei, det var svar til et slettet innlegg og dermed forsvant det også.Videre spørsmål til moderering kan sendes på PM eller spørres på ris og ros.

Ann Christin, admin

3 timer siden, Ann Christin skrev:

Ved å kopiere bildene og legge de inn her vil man ikke lengre kunne lenke til de som eier og har bruksrett på bildet. Derfor har man strengt tatt stjålet bilde og om fotografen finner det ut kan personen som har stjålet bilde måtte betale for bruken av bildet. Ved å bare linke vil nettadressen dukke opp om man trykker på bildet.

Ann Christin, admin

Aha, takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...