Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått en skikkelig kul, ser ut som jeg er rundt 5-6 mnd.. men jordmor kjente på magen i går å sa den lå rett over skambeinet. Hadde ingenting å om man hadde født 2 eller 6 u ger på når magen kom opp av bekkenet, men magen poppet fortere etter det sa ho. Men man blir mer oppblåst og ser mer gravid ut tidligere og tidligere for hver graviditet sa ho.. jeg er 10 uker  

7 minutter siden, minera2011 skrev:

Jeg har fått en skikkelig kul, ser ut som jeg er rundt 5-6 mnd.. men jordmor kjente på magen i går å sa den lå rett over skambeinet. Hadde ingenting å om man hadde født 2 eller 6 u ger på når magen kom opp av bekkenet, men magen poppet fortere etter det sa ho. Men man blir mer oppblåst og ser mer gravid ut tidligere og tidligere for hver graviditet sa ho.. jeg er 10 uker  

Ja, det er nok sånn. :P Men er litt flaut å gå rundt å se så gravid ut, når jeg bare er noen uker :P 

6 minutter siden, LusiLyn skrev:

Ja, det er nok sånn. :P Men er litt flaut å gå rundt å se så gravid ut, når jeg bare er noen uker :P 

Helt enig.. har vanligvis helt panneflat mage så er så sykt synlig her også.. og flaut når folk spør hvor lamgt jeg er på vei 😣😣😂😂

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...