Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Mannen har en dame som står på bestevennlista, likevel står det ingen sendte eller åpnet snaps i lista hans. De andre som står som bestevenn ligger øverst på lista... Anonymkode: 6483b...ede
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg vil våge å tro at han har slettet «samtaletråden»... Anonymkode: 570cf...41c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Det er vel faktisk ingen annen forklaring enn at han har slettet samtaletråden nei....? Anonymkode: 417e1...2b0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Slettet samtalen Anonymkode: 7972d...458
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Ja, han må ha slettet samtalen. Anonymkode: b695b...6de
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 Ja, han hadde slettet den. Var redd jeg skulle bli sur... Anonymkode: 6483b...ede
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, han hadde slettet den. Var redd jeg skulle bli sur... Anonymkode: 6483b...ede Klassisk bortforklaring: Legge skyldfølelsen over på deg. Anonymkode: 3ff55...bb2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 Hva slags samtaleliste snakker dere om? Anonymkode: 6a728...af6
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 Da er jo spørsmålet - hvorfor var han redd for at du skulle bli sur... Anonymkode: 3b051...9af
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #10 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg skjønner ikke helt dette. Mine samtaler blir slettet automatisk? Hilsen en med lite peiling på Snapchat, men ingenting å skjule😋 Anonymkode: 1b050...f89
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #11 Skrevet 8. oktober 2017 For han mener jeg blir sur for alt. HI Anonymkode: 6483b...ede
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #12 Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: For han mener jeg blir sur for alt. HI Anonymkode: 6483b...ede Ja selvsagt sier han det. Fordi det gjør han uangripelig. Det er din skyld at han må skjule sine spor. Klassisk manipulasjon. Anonymkode: 3ff55...bb2
ompalompaen Skrevet 8. oktober 2017 #13 Skrevet 8. oktober 2017 Han kan slette samtalene, og etter hvert bilde han får/sender kan han få alt til å forsvinne. Jeg har også flere bestevenner på topplisten hvor man ikke kan se at vi har hyppig kontakt. Noen ganger kan det komme opp en flamme som viser antall dager vi har hatt kontakt, men den forsvinner hvis vi ikke sender noe til hverandre innen et bestemt tidspunkt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #14 Skrevet 8. oktober 2017 Nå har han slettet henne fra snap, jeg hadde ikke blitt sur for hun sto på lista, men begynner å lure når hun står som bestevenn, men er slettet fra samtalelisten. Hadde det ikke vært noe hadde det vel ikke vært noe å slette? HI Anonymkode: 6483b...ede
frk Nilsen Skrevet 8. oktober 2017 #15 Skrevet 8. oktober 2017 Det jeg lurer på her er hvorfor du skal sjekke snap-historikken til mannen, du ser jo ikke bilder el samtale selv om du ser at de har snapet (med mindre det blir lagret) Hadde min mann sjekket min telefon på det viset hadde jeg også slettet, ikke fordi jeg har noe hemmelig, men hva jeg sender til venner er privat - med mindre jeg selv velger å vise han hva jeg har sendt osv.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #16 Skrevet 8. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nå har han slettet henne fra snap, jeg hadde ikke blitt sur for hun sto på lista, men begynner å lure når hun står som bestevenn, men er slettet fra samtalelisten. Hadde det ikke vært noe hadde det vel ikke vært noe å slette? HI Anonymkode: 6483b...ede Det er helt sant.. Hadde det ikke vært noe, hadde det ikke vært verdt å slette. Og hvorfor slettet han henne som venn på Snap? Det hadde gjort med enda mer mistenksom. Anonymkode: 570cf...41c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #17 Skrevet 8. oktober 2017 Hva slags historikk er det snakk om? Og hvordan slettet man den? jeg skjønner at jeg har et kjedelig liv 🙈ingen behov for å skjule noe som helst. Anonymkode: 6a728...af6
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #18 Skrevet 8. oktober 2017 Vi hadde en krangel igår og han gikk for å legge seg. Jeg fikk en skikkelig dårlig følelse og sjekket tlf hans. Jeg har lov å se på den når som helst, men har ikke hatt behov for det... før igår. Synes det var enda merkeligere at han slettet henne, men han mener han ikke ser poeng med å ha henne på snap siden det ikke betyr noe, og han vil ikke lage noe bråk for en filleting osv.. HI Anonymkode: 6483b...ede
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #19 Skrevet 8. oktober 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde en krangel igår og han gikk for å legge seg. Jeg fikk en skikkelig dårlig følelse og sjekket tlf hans. Jeg har lov å se på den når som helst, men har ikke hatt behov for det... før igår. Synes det var enda merkeligere at han slettet henne, men han mener han ikke ser poeng med å ha henne på snap siden det ikke betyr noe, og han vil ikke lage noe bråk for en filleting osv.. HI Anonymkode: 6483b...ede Men hvem er hun for ham? En ungdomsvenn, et nytt bekjentskap, en som du kjenner, en du ikke kjenner, en du ikke har hørt om tidligere, en som har det vanskelig i livet, en som er interessert i ham, en han er interessert i, en han snakker om problemer med, en kollega??? Hvorfor reagerer du på at de har kontakt, ev. så mye kontakt? Har du grunn til å ikke stole på ham? Ellers er jeg enig i at hans argumentasjon minner mistenkelig mye om manipulasjon. Høres ut som om dere har dårlig kommunikasjon i forholdet deres. Ta tak i det - kom dere til familievernkontoret! Anonymkode: 9d673...5b7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #20 Skrevet 8. oktober 2017 En gammel venn, vi kjenner henne begge to. Anonymkode: 6483b...ede
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #21 Skrevet 8. oktober 2017 Men jeg skjønner ikke, blir ikke alltid meldinger og bilder borte fra snappen? Jeg opplevde noe lignende, min mann begynte plutselig å skrive masse med en dame der, han sa det var helt uskyldig, men når jeg begynte å spørre mer, slettet han henne.. Han sa det var for at jeg ikke skulle bli usikker og sånt, men jeg vet ikke.. Anonymkode: 7fd5d...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå