Gå til innhold

Deltid sykepleie utdanning, vanskelig å kombinere med 50-75% jobb?

Anbefalte innlegg

Tenker å søke sykepleier utdanning med oppstart januar 2018, men er redd jeg ikke klarer å jobbe såpass at jeg har inntekt mens jeg holder på.

I tillegg er jeg en svært engstelig person i forhold til egne krav og er livredd for å stryke på eksamen.

Har tatt et års studium i psykologi, men da leste jeg for det meste på egen hånd og oppnådde karakter B. Er sykepleie vanskelig å studere? Hva er verst?  og hva er enklest og trenger ikke å lese masse på ? Har jobbet 14 år som Hjelpepleier, men er helt grønn på anatomi f.eks vil jeg tro.

Anonymkode: 4f6ea...d3c

Fortsetter under...

sykepleien er som nevnt over et enkelt studie. Kjenner mange (egentlig alle jeg kjenner som har tatt studiet som voksen) som har tatt studiet kombinert med 100% jobb. Alt er ikke obligatorisk oppmøte , og fagene er lette og lese seg opp på. 

Anonymkode: 08a94...125

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sykepleie er et enkelt studie og lar seg fint kombinere med jobb 

Anonymkode: 0d089...def

Det er opp hver enkelt. 

Men det skal gå bra. Som deltid er forelesningene spredt utover med gjevne mellomrom. Så det vil gå bra å jobbe samtidig, så lenge du overskudd til lese ;) 

Anonymkode: bad88...a65

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sykepleie er et enkelt studie og lar seg fint kombinere med jobb 

Anonymkode: 0d089...def

Mener du det? Synes alle klager på hvor vanskelig sykdomslære og medikament regning er samt anatomien. Må man liksom kanne alle kroppsdeler på latin ?

Anonymkode: 4f6ea...d3c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...