Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Mannen kan bli litt seksuelt frustrert når jeg har uka mi, og ja, jeg kan forstå det. Ingen av oss er interessert i at han skal penetrere meg da. Av og til har jeg sugd han eller gjort andre ting, inkludert analsex. Men det har gradvis blitt mindre av det fra min side, fordi jeg selv ikke får så mye ut av det. Det har ført til at han er blitt enda mer seksuelt frustrert. Han etterlyser at jeg skal gi blow-job når jeg har mensen, for jeg må jo forstå at han er kåt selv om jeg har mensen, og det begynner nå å bli en god stund siden jeg har gitt det. Har sagt at jeg ikke er forpliktet til å tilby han orgasme om jeg ikke føler for det. Så har han faktisk googlet dette og sagt at jeg bør lese denne tråden der han mener at nesten alle kvinner sier at de selvsagt suger mannen når de har mensen, og spør hvorfor jeg ikke også kan være sånn. Det er snakk om denne diskusjonen: http://forum.kvinneguiden.no/topic/860555-suge-mannen-når-dere-har-mensen/ Er det virkelig sånn at mannen skal få forvente suging, runking eller analsex når jeg har mensen fordi han har lyst på sex og ikke klarer å vente en ukes tid? Jeg kan som sagt forstå behovet, og kanskje kunne jeg gjort noe med det også, men mister faktisk lysten med dette maset om at det er å forvente at jeg skal kaste meg over pikken hans med andre kroppsdeler i denne uka. Blir irritert av det, og i hvert fall ikke kåt. Blæ. Anonymkode: 81472...a70
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Her klarer vi veldig fint å stå over sex(i noen form) de dagene jeg har mens(Blow job byr meg uansett sterkt i mot, så det får han aldri uansett). Vi står fint over sex i en mnd også vi om det så skal være. Unormale? ja godt mulig, men det er i såfall ikke noe problem for oss. Anonymkode: 3c834...b4e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Selv kan jeg fint ha sex selv om jeg har mensen. Jeg blør ikke i fossevis, så går greit med ett honkle under oss. Dusjen fungerer også ypperlig, veldig greit å dusje samtidig. Men det er sex for en utløsning, ingen elskov i den forstand. Skal vel sies at jeg blir veldig seksuelt opphisset dagen før eller dagen jeg får mensen. Ofte fått høre fra mannen at jeg får mensen... Anonymkode: 833a3...f55
Twintipp Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 (endret) For en ekkel mann. Prøver å påtvinge deg til å suge ham uten at du får annet enn ekle celler tilbake! NEI, mannen verken krever eller etterspør noe seksuell aktivitet når flodbølgen pågår! Han forstår det biologiske prinsipp ved å være kvinne, og spør heldigvis ikke om verken sug eller svelg når slimhinnen bløs ut fordi vi er ansvarlige for jordas befolkningsvekst✌🏼 Forresten, han spør aldri om seksuelle tjenester. Endret 5. oktober 2017 av Twintipp
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Vi har ikke noen form for sex når jeg har mensen. da blør jeg mye, har veldig vondt i maven og ryggen og ofte vondt i hodet. Ikek har han noen sinne spurt om det heller. Har god sex ellers. Anonymkode: ad1d4...453
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Den uka jeg har mensen må han klare seg selv gitt, han har da høyrehånd Anonymkode: 476a3...b1b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 Den dagen en mann fortalte meg at det var min plikt å ha sex med ham, min plikt å tilfredsstille ham, den dagen hadde jeg fortalt ham klart og tydelig hva jeg mente om det. Jeg hadde mistet tenningen på en mann med slike meninger. Om dette var noe mannen virkelig mente ville det vært begynnelsen til slutten på forholdet! Jeg har høy sexlyst, har ikke sex de dagene jeg blør mest (selv om lysten kan være der), har alltid vært sammen med menn med høy sexlyst også, men ingen av dem har krevd noe som helst av meg de dagene! Mennen din er en egoistisk neandertaler som tenker med det lille hodet hans som vil gjerne, ikke det som har hjerne. Anonymkode: 70aa6...a96
Himmel og hav Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 Be han ordne seg selv når frustrasjonen blir for stor. Her i huset er dagene jeg har mensen den tiden jeg har mest behov for omsorg og omtanke, og det vet mannen min og hadde aldri funnet på å mase om at jeg skulle tilfredsstille han mens jeg blør, har vondt og er oppblåst og uvel. Gode menn maser ikke om sex.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 Vet du hva, det der får han ordne selv. Du har ingen plikt til å stille opp. Å få deg til å utføre seksuelle handlinger når du ikke vil kalles voldtekt. Anonymkode: 30156...a3d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 Det er ikke noe større turn off enn en mann som er seksuelt frustrert og til og med googler (!) hva kvinnen skal gjøre for han! Nei, mannen her forventer absolutt ingenting. Og det er også sjelden han får noe den uka. Anonymkode: a521e...540
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 Hi her. Herregud, ikke bland voldtekt inni dette. Jeg og mannen har et fint forhold og han vil aldri presse meg til noe som helst, aldri gjort. Men det siste året har han uttrykt en seksuell frustrasjon nor jeg har uka. Vi har veldig mye og bra sex ellers, og han er typen med høy sex drift. Men når jeg ikke er i humør, har han aldri presset seg på eller tvunget meg til å gjøre noe som helst. Han har bare i det siste vært veldig tydelig på at han gjerne også vil ha noe seksuell aktivitet også når jeg har mensen, noe vi har hatt en del av før. Anonymkode: 81472...a70
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #12 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Herregud, ikke bland voldtekt inni dette. Jeg og mannen har et fint forhold og han vil aldri presse meg til noe som helst, aldri gjort. Men det siste året har han uttrykt en seksuell frustrasjon nor jeg har uka. Vi har veldig mye og bra sex ellers, og han er typen med høy sex drift. Men når jeg ikke er i humør, har han aldri presset seg på eller tvunget meg til å gjøre noe som helst. Han har bare i det siste vært veldig tydelig på at han gjerne også vil ha noe seksuell aktivitet også når jeg har mensen, noe vi har hatt en del av før. Anonymkode: 81472...a70 Vel, han presser deg nå, han forsøker å presse deg og han skaffer seg (useriøs) informasjon på nettet som bekrefter hans vilje... da har han også gått over til ganske sterke manipulerende virkemidler for å presse deg. Det er ikke et fint forhold, det er et forhold hvor noe er alvorlig galt etter mitt syn. Hi, de fleste oppegående menn - også de med stor sexlyst! - greier likevel å oppføre seg normalt noen få dager i måneden. Det er jo sjelden man blør ordentlig i en hel uke heller. Om mannen ikke greier å besinne seg de dagene er det noe galt med hans respekt og omtanke for deg. Han oppfører seg som en bortskjemt drittunger som ikke får lørdagsgodt hver dag midt i uka. Og bortskjemte drittunger i form av "voksne menn" er aldri seksuelt tiltrekkende. Anonymkode: 70aa6...a96
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #13 Skrevet 5. oktober 2017 Hadde mannen kommet med samme argumenter som din mann hadde han risikert et realt balleslag fremfor en blowjob den uka jeg har mensen. For det første har jeg store smerter og for det andre har jeg ganske kort lunte i samme periode Men helt alvorlig, den uka bør han klare å ordne seg selv eller vente tålmodig, uten å klage. Anonymkode: cea8e...fdc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #14 Skrevet 5. oktober 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Herregud, ikke bland voldtekt inni dette. Jeg og mannen har et fint forhold og han vil aldri presse meg til noe som helst, aldri gjort. Men det siste året har han uttrykt en seksuell frustrasjon nor jeg har uka. Vi har veldig mye og bra sex ellers, og han er typen med høy sex drift. Men når jeg ikke er i humør, har han aldri presset seg på eller tvunget meg til å gjøre noe som helst. Han har bare i det siste vært veldig tydelig på at han gjerne også vil ha noe seksuell aktivitet også når jeg har mensen, noe vi har hatt en del av før. Anonymkode: 81472...a70 Han ville aldri presset deg til noe som helst? Hva i alle dager kaller du det han driver med nå da? Det er respektløs og egoistisk press og manipulering på høyt nivå! Han oppfører seg som en bortskjemt tenåringsgutt helt uten omtanke for deg og dine behov. Anonymkode: 476a3...b1b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #15 Skrevet 5. oktober 2017 jeg suger og runker mennen når jeg har mensen.. også analsex😃 men jeg elsker og tilfredstille han da. Anonymkode: 69ec3...14d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #16 Skrevet 5. oktober 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg suger og runker mennen når jeg har mensen.. også analsex😃 men jeg elsker og tilfredstille han da. Anonymkode: 69ec3...14d Men den store forskjellen fra deg og HI her er at du liker det, det gjør ikke hun Anonymkode: 30156...a3d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #17 Skrevet 5. oktober 2017 Har aldri tilfredsstilt mannen eller exer når jeg har hatt mensen. Ingen av dem som har forventet noe heller, i min verden er ikke det normalt. Anonymkode: 333fe...ec3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #18 Skrevet 5. oktober 2017 En ekte gentleman det der.... Anonymkode: 47be8...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå