Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 IKM er i morgen og jeg tok sjansen pÄ Ä ta Clearblue digital, men her fikk jeg "ikke gravid"  Tenker det er negativt, selvom Onestep stripsen jeg ogsÄ tok ble positiv. Noen med erfaringer? Anonymkode: dbff0...77e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Stripsen er mye mer fĂžlsom enn en digital! Derfor vil den oppdage HCG raskere. Hvilken digital tok du? Har du flere strips? âșïž Da kan du jo ta en til, for Ă„ forsikre deg om at det ikke er skyggestrek. Men streken ser jo rosa ut! Anonymkode: eccb3...b64
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: IKM er i morgen og jeg tok sjansen pĂ„ Ă„ ta Clearblue digital, men her fikk jeg "ikke gravid"  Tenker det er negativt, selvom Onestep stripsen jeg ogsĂ„ tok ble positiv. Noen med erfaringer? Anonymkode: dbff0...77e Kan for Ăžvrig legge til min fĂžrste positive test med RFSU sĂ„ ut 10 dpo âșïž GĂ„r ikke an Ă„ se at den er positiv pĂ„ bilder. Den andre er 14 dpo og IKM. Jeg er 10 uker i dag. Anonymkode: eccb3...b64
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Stripsen er mye mer fĂžlsom enn en digital! Derfor vil den oppdage HCG raskere. Hvilken digital tok du? Har du flere strips? âșïž Da kan du jo ta en til, for Ă„ forsikre deg om at det ikke er skyggestrek. Men streken ser jo rosa ut! Anonymkode: eccb3...b64 Tok Cb digital. Har tatt flere strips og det er strek pĂ„ alle, selvom de ikke er spesielt sterke đ Anonymkode: dbff0...77e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Da er du gravid da Grattis! VEnt noen dager med Ă„ ta digital Anonymkode: eccb3...b64
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Gikk bort pĂ„ apoteket og kjĂžpte en A1 test(bare for Ă„ ha prĂžvd noe annet), og den synes jeg ser positiv ut đ Anonymkode: dbff0...77e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Jippi!!  Gratulerer med den lille spiren!! Anonymkode: eccb3...b64
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jippi!!  Gratulerer med den lille spiren!! Anonymkode: eccb3...b64 Tusen takk!! đđ Anonymkode: dbff0...77e
Gjest elissa2 Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 Gratulerer sĂ„ masse med liten spireâ€ïžđ Den digitale slĂ„r nok ut etterhvert! Tror den mĂ„ ha 25 ? Mens noen av stripsene er 10 eller 15? Du er uansett gravidđđđđ
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, elissa2 skrev: Gratulerer sĂ„ masse med liten spireâ€ïžđ Den digitale slĂ„r nok ut etterhvert! Tror den mĂ„ ha 25 ? Mens noen av stripsene er 10 eller 15? Du er uansett gravidđđđđ Tusen takk for det!! đđ Anonymkode: dbff0...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ