Gå til innhold

Er jeg gravid? Tidlige symptomer takk

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har den siste tiden vært veldig kvalm og sliten. Og temperatur har steget og det holder seg enda. Ligge rett normalt på 36.5. Har nå 37.1. Testet mange tester. Bare negative. Har hatt veldig ustabil syklus. Men hadde sist mens 30 august. Har pleid å ha 28 dagers. Men etter som jeg regna meg frem til slik jeg gjør det med når jeg går på p-ring så skulle mens ha kommet søndag eller mandag 24-25 sep. Men hvis jeg skal telle med 14 dager mellom eggløsning og mens så skulle jeg hatt første Mensdag onsdag eller torsdag 27-28 sep. Og da er jeg bare 5 dager over tiden istedenfor 7 som jeg trodde. Blir helt gal av dette.

Har en datter fra før. Husker jeg fikk mange negative med ho før en svak stek kom :P så jeg produserer vel lite hcg. Har hatt mye utflod så har trodd TR kommer hele tiden men er ikke den som kommer. kvalmen er vekk nå.. Men tempen holder seg. Kanskje håp? Eller er det normalt at bare tempen stiger og varer en stund før den går ned!? I følge termkalkulator så er jeg vel 5 uker i dag. Noen som har testa første gang positiv etter uke 5?:) 

Fortsetter under...

Jeg så jeg hadde ikke gått med meg 4+ foran 5 uker. Altså rettelse jeg er 4+6 uker i dag (hvis det stemmer da) tempen holder seg fortsatt. Tror ikke jeg testa positivt før 10-13 dager etter forventa mens sist så jeg håper bare at det er slik denne ganga også 😊 😊 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...