Gå til innhold

Stor overgang fra 2-3 barn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Titter innom for å få noen råd.

Vi har 2 barn å er usikker på om vi skal gå for nr. 3 eller ikke! 

Synes det går veldig greit med 2 barn. Så er litt redd for at nr. 3 skal velte lasset🙊 

Trenger tips og erfaringer fra dere som har 2 og 3 barn.

Barna er 2 og 4 år.

ønsker ikke mer en 4 år mellom nr. 2 og 3. 

Vi har både økonomi og plass til en til! 

Håper på svar 🙂

Anonymkode: bcd04...ab8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144330566-stor-overgang-fra-2-3-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var så godt igang med nr 1 og 2, så følte ikke at det ble så stor forskjell da nr 3 ble født!  Når lille ble født var nr 2 akkurat fylt 3 år, og han var litt sjalu i starten , men det gikk heldigvis over😀

Nå har de blitt store! 

8, 11 og 17 år😀

Anonymkode: 7bccb...f27

Jeg slenger meg på hver for å få høre erfaringer, jeg og :) Vi har bestemt oss for å begynne å prøve på nummer 3 om en måned, og jeg er veldig spent på hvordan overgangen fra 2 til 3 barn kommer til å bli. Sannsynligvis går det veldig bra, men jeg forventer at det blir ganske krevende og ;) Det er mye å holde styr på som det er, men også så mye kjærlighet <3 Største vår er 4 år og minste er 21 mnd. 

Gjest elissa2
4 minutter siden, Tingen det er en-to-tre skrev:

Jeg slenger meg på hver for å få høre erfaringer, jeg og :) Vi har bestemt oss for å begynne å prøve på nummer 3 om en måned, og jeg er veldig spent på hvordan overgangen fra 2 til 3 barn kommer til å bli. Sannsynligvis går det veldig bra, men jeg forventer at det blir ganske krevende og ;) Det er mye å holde styr på som det er, men også så mye kjærlighet <3 Største vår er 4 år og minste er 21 mnd. 

Jeg har 3 barn, og syntes ikke overgangen fra 2 til 3 var særlig stor egentlig! Men jeg hadde større aldersforskjell. Da lille kom til verden var mellomste akkurat fylt 3 år og største 8. 

Annonse

Akkurat nå, elissa2 skrev:

Jeg har 3 barn, og syntes ikke overgangen fra 2 til 3 var særlig stor egentlig! Men jeg hadde større aldersforskjell. Da lille kom til verden var mellomste akkurat fylt 3 år og største 8. 

Takk for svar :) Jeg er helt sikker på at vi kommer til å klare det uansett, men jeg er jo nysgjerrig på hvordan det blir. Det vil nok bare tiden vise ;)

Gjest elissa2
Akkurat nå, Tingen det er en-to-tre skrev:

Takk for svar :) Jeg er helt sikker på at vi kommer til å klare det uansett, men jeg er jo nysgjerrig på hvordan det blir. Det vil nok bare tiden vise ;)

Klart dere gjør. Det er jo kjekt med mange barn synes nå jeg. Vi prøver på nr 4🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...