GĂ„ til innhold

Hvilken dpo testet dere positivt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk en veeeldig svak strek 10DPO, men trodde bare det var en skyggestrek frem til jeg testet pÄ nytt 11DPO og da var det tydeligere. Tok sÄ en Digital test med samme urin og fikk bekreftet. Men tror ikke alt hÄp er ute fÞr du fÄr mens igjen altsÄ. Alle kvinner er forskjellige. 

Annonse

Annonse

10 timer siden, anettea1 skrev:

Testet du deg hver dag fra dagen du forventet mensen? Til du fikk positivt liksom 😊

Begynte Ă„ teste to dager fĂžr ikm.. ogsĂ„ testet jeg hver 2 dag fremover siden tr ikke dukket opp 😊

Anonymkode: bb9b4...cb8

PĂ„ 1.10.2017 den 18.43, Anonym bruker skrev:

Fikk ikke positiv test fþr 1 uke etter termin her! 😊

Da fĂ„r man seg en overraskelse, om man fĂžrst etter fĂždsel innser at man har vĂŠrt gravid 😂

Anonymkode: 5cfbb...723

Gjest elissa2
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da fĂ„r man seg en overraskelse, om man fĂžrst etter fĂždsel innser at man har vĂŠrt gravid 😂

😂😂😂ler😂😂dere er sĂ„ sĂžte her inne, lyser opp hverdagen min med fantastisk humor😍

Det er nok veldig forskjellig nÄr egget fester seg, hvor mye hcg man produserer, og hvilke tester man bruker. Hvis to damer med nÞyaktig samme implantasjonsdato og hcg-stigning bruker forskjellige tester, kan jo faktisk positiv test variere med en uke. 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, er heldigvis ikke sĂ„ ofte slike tilfeller inntreffer 😂😂 overraskende nok at den ble positiv 1 uke for sent 😂

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...