Gå til innhold

Hvor kjøper man myke håndklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å ha på stellebord under baby.

Hvor finner jeg supermyke håndklær?

Anonymkode: 9035a...de0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten alle som selger håndklær har flere prisklasser å velge i, du får gjerne det du betaler for..

Anonymkode: 4a94e...d76

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nesten alle som selger håndklær har flere prisklasser å velge i, du får gjerne det du betaler for..

Anonymkode: 4a94e...d76

Det er sant. Håpte kanskje noen hadde noen skikkelig favoritter og kan si hvor det er kjøpt og evnt hva merket heter.

Hi

Skrevet
29 minutter siden, Optatium skrev:

Cawo håndklær er de absolutte beste😍

Hvor får man kjøpt de? Vil gjerne kjenne på de, altså ikke handle på nett.

Hi

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor får man kjøpt de? Vil gjerne kjenne på de, altså ikke handle på nett.

Hi

Fru lyng i Oslo har iallefall☺️

Skrevet

Man kjører håndklærne i tørketrommelen, så har man myke håndklær, i alle fall hvis man har kjøpt kvalitet i utgangspunktet. 

Anonymkode: 0eb2e...dd8

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kjører håndklærne i tørketrommelen, så har man myke håndklær, i alle fall hvis man har kjøpt kvalitet i utgangspunktet. 

Er ikke helt enig. Vi har et bestemt ett fra IKEA, og de blir aldri myke fordi det er så kort hår hvis du skjønner. Blir bare hardt. Har de alltid i tørketrommel.

derfor jeg lurer på om dere vet av noen soner mykere enn andre.

Hi

Skrevet

Lucky duck 

Anonymkode: 7d2a3...bdc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er ikke helt enig. Vi har et bestemt ett fra IKEA, og de blir aldri myke fordi det er så kort hår hvis du skjønner. Blir bare hardt. Har de alltid i tørketrommel.

Hi

Jeg har og håndklær fra Ikea. Tørker de i tørketrommel, blir ikke mye myke av det nei

Anonymkode: 23bb4...3c2

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig. Uansett pris og uten skyllemiddel blir de myke i tørketrommel. Jeg vil ha mine harde og grove, og det får jeg bare om de henger til tørk. 

Anonymkode: 31a99...914

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

La du merke til det siste jeg skrev? 

Jeg setter ikke likhetstegn mellom «håndklær fra IKEA» og «kvalitet». Gjør du?

Det er ikke så rart at IKEA-håndklær ikke blir spesielt myke i tørketrommel, tenker jeg, de er ikke vevd med tette og lange nok «løkker». Men de gjør seg svært godt som hverdagshåndklær og forbruksvare. 

Skrevet

Lexington har knall fra håndkler. Holder seg myke og gode lenge <3 :)

Anonymkode: 5eeb4...f92

Skrevet

Lexington har fantastiske håndklær. Men det koster sykt mye. Det er på en fjern ønskeliste for min del!

Men altså, med skyllemiddel og tørketrommel, så blir de fleste håndklær myke💕

Anonymkode: ab79f...4bd

Skrevet

Gant sine håndkler er vi veldig fornøyd med, faktisk hakket bedre enn Lexinton håndklene mener no jeg ;) 

Anonymkode: c42bd...cd7

Skrevet

Syns babyhåndklærne på Princess og Kid er myke nok jeg, hvertfall etter tørk i tørketrommel.

Anonymkode: 91365...69e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gant sine håndkler er vi veldig fornøyd med, faktisk hakket bedre enn Lexinton håndklene mener no jeg ;) 

Joda, forsåvidt enig, men de tåler ikke mange turer i tørketrommelen før tråder begynner å løsne i kanten..

Skrevet

Vi har noen fra jysk som er veldig gode og myke. 

Når det er sagt bruker jeg stort  sett fra ikea til babyen. Jeg gnir jo ikke babyen med håndkle, jeg pakker kun babyen inn i håndkleet og tørker svært forsiktig. 

Anonymkode: 0ee6b...483

Skrevet

Hvorfor skal de være så myke? God sugeevne, at de er greie å vaske og raske å tørke er mye viktigere.

Anonymkode: fd58d...884

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal de være så myke? God sugeevne, at de er greie å vaske og raske å tørke er mye viktigere.

Anonymkode: fd58d...884

Det er håndklær som barnet skal ligge på, jeg tenkte på. Har badehåndklær.

Hi

Skrevet

Har brukt et babyhåndkle på stellebordet og akkurat der hvor baby har ligget, så har jeg hatt en flanellslaken som man får kjøpt på Spar Kjøp. Slike 40x40 cm. Myke som silke og blir det søl, så er det enklere å ta dette vekk og stelle videre.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, forsåvidt enig, men de tåler ikke mange turer i tørketrommelen før tråder begynner å løsne i kanten..

Hm, det har ikke vi opplevd, og de har hatt mange runder i trommelen 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...