GĂ„ til innhold

Sa og kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. For 1,5 uke siden var jeg til ul hvor de konstaterte at d ikke var hjerteaktivitet, jeg mener jeg var 8 uker pĂ„ vei. De anslo at enten sĂ„ var d dĂždt el sĂ„ var jeg rundt 6 uker pĂ„ vei (noe jeg mener ikke er mulig). 2 dager senere begynte jeg og blĂž, og symptomene ble svakere. Og jeg blĂžr ennĂ„. Jeg regner m d er SA og fikk tatt to HCG som viste at den gikk fra 4100 til 3850 pĂ„ 2 dager, sĂ„ da er d vel en SA... men symptomene er ikke borte og kvalmen er pĂ„ vei tilbake  vĂŠrt borte i allefall 2 uker) ... skjĂžnner ikke hvordan d er mulig at noen symptomer Ăžker pĂ„?  Vart i flere dager nĂ„. 

Fikk tatt en HCG i dag for Ä sjekke at den gÄr tilfredsstillende ned, for ellers kan d vÊre at d er rester igjen ... er d vanlig st symptomene holder seg relativt stabile el kan Þke pÄ i en periode mens en SA foregÄr? 

Anonymkode: c3d04...fb9

Skrevet

Mine symptomer forsvant et par uker fÞr jeg begynte Ä blÞ. Men hcg hos meg gÄr opp, selv om det ikke er noe liv. Har du andre symptomer enn kvalme? 

Skrevet

HCG er pĂ„ 300 hos meg, sĂ„ her gĂ„r d ned. Kjenner i lysk og nedre del av mage, som om jeg er gravid. Kvalmen sliter jeg m ennĂ„ 🙄 har ik hatt smerter nĂ„r jeg blĂžr. Alt er helt rolig. 

Skrevet
26 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

HCG er pĂ„ 300 hos meg, sĂ„ her gĂ„r d ned. Kjenner i lysk og nedre del av mage, som om jeg er gravid. Kvalmen sliter jeg m ennĂ„ 🙄 har ik hatt smerter nĂ„r jeg blĂžr. Alt er helt rolig. 

Hvor langt var du pÄ veg da du oppdaget at su hadde mistet? Er det lenge siden?

Skrevet

Var 8 uker og den sluttet Ä utvikle seg i uke 6... mistet litt symptomer de to ukene, men ik sÄ mye at jeg tenkte noe sÊrlig over d .. 2 uker siden jeg var pÄ ul og oppdaget d. 

Skrevet
2 timer siden, mrsatilla har 2 skrev:

Var 8 uker og den sluttet Ä utvikle seg i uke 6... mistet litt symptomer de to ukene, men ik sÄ mye at jeg tenkte noe sÊrlig over d .. 2 uker siden jeg var pÄ ul og oppdaget d. 

Har du mÄtte ta tabletter eller utskraping? 

Skrevet

Nei ser ut til at d har ordnet seg selv 😊 men vet ik helt ennĂ„... krysser fingre for d i alle fall 😊 hvordan gĂ„r d m deg? 

Skrevet
17 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

Nei ser ut til at d har ordnet seg selv 😊 men vet ik helt ennĂ„... krysser fingre for d i alle fall 😊 hvordan gĂ„r d m deg? 

Har nÄ vÊrt pÄ ny UL og tatt hcgprÞve. Hcg har heldigvis stoppet Ä stige. Men gynekologen jeg var hos idag var ganske sikker pÄ at det er svangerskap pÄ hÞyre eggleder :-( tilbake pÄ fredag for ny blodprÞve og ny UL. Hvis hcg har begynt Ä gÄ ned vil det nok ordne seg selv. Hvis ikke vil de operere bort ene egglederen :-(

Skrevet
15 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har nÄ vÊrt pÄ ny UL og tatt hcgprÞve. Hcg har heldigvis stoppet Ä stige. Men gynekologen jeg var hos idag var ganske sikker pÄ at det er svangerskap pÄ hÞyre eggleder :-( tilbake pÄ fredag for ny blodprÞve og ny UL. Hvis hcg har begynt Ä gÄ ned vil det nok ordne seg selv. Hvis ikke vil de operere bort ene egglederen :-(

Huff da đŸ˜± d er jo ik bra ... krysse fingre for at alt fikser seg selv nĂ„ da. God bedring 😊

Skrevet
3 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

Huff da đŸ˜± d er jo ik bra ... krysse fingre for at alt fikser seg selv nĂ„ da. God bedring 😊

Tusen takk, ja ber til hÞyere makter om at dette skal ordne seg selv nÄ..

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...