Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Hei. For 1,5 uke siden var jeg til ul hvor de konstaterte at d ikke var hjerteaktivitet, jeg mener jeg var 8 uker på vei. De anslo at enten så var d dødt el så var jeg rundt 6 uker på vei (noe jeg mener ikke er mulig). 2 dager senere begynte jeg og blø, og symptomene ble svakere. Og jeg blør ennå. Jeg regner m d er SA og fikk tatt to HCG som viste at den gikk fra 4100 til 3850 på 2 dager, så da er d vel en SA... men symptomene er ikke borte og kvalmen er på vei tilbake (vært borte i allefall 2 uker) ... skjønner ikke hvordan d er mulig at noen symptomer øker på? Vart i flere dager nå. Fikk tatt en HCG i dag for å sjekke at den går tilfredsstillende ned, for ellers kan d være at d er rester igjen ... er d vanlig st symptomene holder seg relativt stabile el kan øke på i en periode mens en SA foregår? Anonymkode: c3d04...fb9
Snart_mammatil2 Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Mine symptomer forsvant et par uker før jeg begynte å blø. Men hcg hos meg går opp, selv om det ikke er noe liv. Har du andre symptomer enn kvalme?
mrsatilla har 2 Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 HCG er på 300 hos meg, så her går d ned. Kjenner i lysk og nedre del av mage, som om jeg er gravid. Kvalmen sliter jeg m ennå 🙄 har ik hatt smerter når jeg blør. Alt er helt rolig.
Snart_mammatil2 Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 26 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev: HCG er på 300 hos meg, så her går d ned. Kjenner i lysk og nedre del av mage, som om jeg er gravid. Kvalmen sliter jeg m ennå 🙄 har ik hatt smerter når jeg blør. Alt er helt rolig. Hvor langt var du på veg da du oppdaget at su hadde mistet? Er det lenge siden?
mrsatilla har 2 Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Var 8 uker og den sluttet å utvikle seg i uke 6... mistet litt symptomer de to ukene, men ik så mye at jeg tenkte noe særlig over d .. 2 uker siden jeg var på ul og oppdaget d.
Snart_mammatil2 Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, mrsatilla har 2 skrev: Var 8 uker og den sluttet å utvikle seg i uke 6... mistet litt symptomer de to ukene, men ik så mye at jeg tenkte noe særlig over d .. 2 uker siden jeg var på ul og oppdaget d. Har du måtte ta tabletter eller utskraping?
mrsatilla har 2 Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Nei ser ut til at d har ordnet seg selv 😊 men vet ik helt ennå... krysser fingre for d i alle fall 😊 hvordan går d m deg?
Snart_mammatil2 Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 17 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev: Nei ser ut til at d har ordnet seg selv 😊 men vet ik helt ennå... krysser fingre for d i alle fall 😊 hvordan går d m deg? Har nå vært på ny UL og tatt hcgprøve. Hcg har heldigvis stoppet å stige. Men gynekologen jeg var hos idag var ganske sikker på at det er svangerskap på høyre eggleder :-( tilbake på fredag for ny blodprøve og ny UL. Hvis hcg har begynt å gå ned vil det nok ordne seg selv. Hvis ikke vil de operere bort ene egglederen :-(
mrsatilla har 2 Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 15 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev: Har nå vært på ny UL og tatt hcgprøve. Hcg har heldigvis stoppet å stige. Men gynekologen jeg var hos idag var ganske sikker på at det er svangerskap på høyre eggleder :-( tilbake på fredag for ny blodprøve og ny UL. Hvis hcg har begynt å gå ned vil det nok ordne seg selv. Hvis ikke vil de operere bort ene egglederen :-( Huff da 😱 d er jo ik bra ... krysse fingre for at alt fikser seg selv nå da. God bedring 😊
Snart_mammatil2 Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev: Huff da 😱 d er jo ik bra ... krysse fingre for at alt fikser seg selv nå da. God bedring 😊 Tusen takk, ja ber til høyere makter om at dette skal ordne seg selv nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå