Gå til innhold

Gode/dårlige barneskoler i Bærum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi synes Løkeberg barneskole er fantastisk! 

Mye fine aktiviteter, ingen mobbing (som vi har hørt om), flinke lærere etc.

Vi trives også veldig godt i området. Ikke noe snobbefaktor.

Bekkestua barneskole!! Den åpnet for 4 år siden, så det er foreløpig bare opp til 4. klasse. Små forhold. I klassen til ene barnet mitt er det bare 16 barn. I klassen til andre barnet mitt er det 18 barn. 

Ekstremt engasjerte og dyktige lærere. 

Sjekk ut hjemmesiden deres 

www.bekkestua.barneskole.no 

De holder på å bygge ny skole som skal stå ferdig til skolestart 2018. Den blir større, men har tro på at den kommer til å bli veldig bra den også. 

Anonymkode: 28080...451

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bekkestua barneskole!! Den åpnet for 4 år siden, så det er foreløpig bare opp til 4. klasse. Små forhold. I klassen til ene barnet mitt er det bare 16 barn. I klassen til andre barnet mitt er det 18 barn. 

Ekstremt engasjerte og dyktige lærere. 

Sjekk ut hjemmesiden deres 

www.bekkestua.barneskole.no 

De holder på å bygge ny skole som skal stå ferdig til skolestart 2018. Den blir større, men har tro på at den kommer til å bli veldig bra den også. 

Jo, også må jeg nevne at sfo-tilbudet her er ekstreeeeemt mye bedre enn mange andre steder! 

58 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Vi synes Løkeberg barneskole er fantastisk! 

Mye fine aktiviteter, ingen mobbing (som vi har hørt om), flinke lærere etc.

Vi trives også veldig godt i området. Ikke noe snobbefaktor.

Øh....jo. Min nevø ble mobbet i 3 år på Løkeberg og det var møter på møter der...ingen bedring før "hovedmobber" flyttet. Stygg mobbing med både slag, utestengelse, eiendeler som ble gjemt/ødelagt og et mareritt for han. Nå har han det bra. 

Mobbing på alle skoler, det er bare veldig forskjell på hvordan skolene håndterer dette. Løkeberg var ikke veldig imponerende, nei.

Anonymkode: be117...6ce

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Øh....jo. Min nevø ble mobbet i 3 år på Løkeberg og det var møter på møter der...ingen bedring før "hovedmobber" flyttet. Stygg mobbing med både slag, utestengelse, eiendeler som ble gjemt/ødelagt og et mareritt for han. Nå har han det bra. 

Mobbing på alle skoler, det er bare veldig forskjell på hvordan skolene håndterer dette. Løkeberg var ikke veldig imponerende, nei.

Anonymkode: be117...6ce

Hva mener du med "øh jo"?

Jeg skrev jo som jeg har hørt om. Har hatt barn der i syv år og aldri hørt om noen problemer. Synes du var frekk.

Jobbet tidligere i barnevernet i Bærum og besøkte dermed alle skolene i Bærum. Vil påstå at skolene som imponerte mest mtp engasjerte lærere, godt miljø osv. er Grav, Høvik, Jar og Bekkestua. Synes Snarøya (!!!), Levre, Bærums Verk og til en viss grad Rykkinn var litt mer utfordrende å samarbeide med. Men i det store og hele tror jeg de aller fleste skolene er veldig gode! 

Anonymkode: a7702...c1c

Jenta vår går på Evje og vi er veldig fornøyde. Har inntrykk av at det er en klasse med godt miljø hvor alle inkluderer alle, og så har de en helt fantastisk lærer. Sjelden jeg bruker ordet fantastisk, men jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd. Hun er en engasjert lærer som gjør det lille ekstra, og står på for at klassen skal få ett godt miljø. Hun er passe leken, men streng nok slik at hun får respekt. Det er også et veldig bra miljø blant foreldre, og allerede på foreldremøte i 1. klasse la vi noen "regler" som alle skulle følge. Bla ang invitasjoner til bursdager, inkludering og at vi også oss i mellom holder kontakt ang barna hvis dem ønsker å gjøre noe sammen, besøke hverandre osv. 

Jeg har ikke hørt om noe mobbing på skolen. 

Anonymkode: b76ba...103

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jenta vår går på Evje og vi er veldig fornøyde. Har inntrykk av at det er en klasse med godt miljø hvor alle inkluderer alle, og så har de en helt fantastisk lærer. Sjelden jeg bruker ordet fantastisk, men jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd. Hun er en engasjert lærer som gjør det lille ekstra, og står på for at klassen skal få ett godt miljø. Hun er passe leken, men streng nok slik at hun får respekt. Det er også et veldig bra miljø blant foreldre, og allerede på foreldremøte i 1. klasse la vi noen "regler" som alle skulle følge. Bla ang invitasjoner til bursdager, inkludering og at vi også oss i mellom holder kontakt ang barna hvis dem ønsker å gjøre noe sammen, besøke hverandre osv. 

Jeg har ikke hørt om noe mobbing på skolen. 

Anonymkode: b76ba...103

Så gøy at vi er flere med barn på samme skole😊

Anonymkode: 595ac...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...