Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #26 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du vet ikke hva du snakker om. ( det er Loddefjord og Fana som har størst rusproblemer, for eksempel) Åsane/Tertnes /Ulset har godt bomiljø, nærhet til fjell, gode barneskoler ( Kalvatræet, Tertnes, Haukedalen, Ulset), gode ungdomsskoler i Blokkhaugen og Åstveit. De har bredt og idrettsmiljø og kort vei til det meste. Anonymkode: 65199...7cb Joda jeg vet godt hva jeg snakker om. Jobber med rus blant ungdom, og det er det mye av i Åsane. Og området rundt Åsane senter er hvor ungdommen henger. Kanskje ikke alt er like synlig for den vanlige mann i gata, men jeg anbefaler ingen å flytte til området rundt Åsane senter eller Loddefjord Anonymkode: 40259...56f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #27 Skrevet 29. september 2017 Jeg har kunerfaring med en skole. Jeg er ikke fornøyd med Flaktveit skole.😢 Anonymkode: e9977...c7d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #28 Skrevet 29. september 2017 Hvis du vil velge et barnevennlig og sentralt område kan jeg anbefale Bønes. Det er to skoler her, Fjellsdalen skole og Bønes skole. Har selv bare erfaring fra Fjellsdalen, men tror Bønes er bra og. Er veldig fornøyd med Fjellsdalen skole, har tredje barnet mitt der nå. Bønes er veldig tilrettelagt for barnefamiler, med gangveier til det meste og nærbutikker, gode bussforbindelser er det og. Det er en grunn for at mange som har vokst opp her flytter tilbake når de selv får barn. Anonymkode: 2abaf...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå