Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ett spørsmål til dere. Kan festeblødningen være  brun? Ikm er på søndag, og i går kom litt blod, men det var liksom gammelt og brunt. Sorry, for ekle detailer. Det rare er, vi har prøvd i over 1 1/2 år nå, og jeg hadde egentlig gitt opp. Har ikke prøvd noe særlig denne pp, bare hatt sex en gang denne måneden. Så ble fikk sønnen min ørebetennelse og jeg er ble også forkjølet. Det trenger ikke å være festeblødning da, kan jo også være noe annet. Huff, redd for å begynne å håpe igjen også. Vært så mange skuffelser. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144330076-featebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan den absolutt, og det stemmer jo bra med tidspunktet. Men jeg skal ikke prøve å øke forhåpningene, vet godt hva det vil si å bli skuffet :) Du må vel egentlig bare vente til i morgen eller overmorgen og ta en supersensitiv test hvis du vil vite så raskt som mulig. Krysser fingrene for deg :) 

51 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Det kan den absolutt, og det stemmer jo bra med tidspunktet. Men jeg skal ikke prøve å øke forhåpningene, vet godt hva det vil si å bli skuffet :) Du må vel egentlig bare vente til i morgen eller overmorgen og ta en supersensitiv test hvis du vil vite så raskt som mulig. Krysser fingrene for deg :) 

Takk😃 Vi får vente å se! Har litt vondt i nedre del av magen også, akkurat som det strekker. Skal prøve å holde ut til lørdag med testing. Tenker også at det er mensen som kommer supertidlig. Har litt brun utflod i dag også. Med førstemann hadde jeg festeblødning, men det var en dag før ikm. Huff, tenk om det har klaffet denne gangen! 

16 minutter siden, Nölle_ skrev:

Takk😃 Vi får vente å se! Har litt vondt i nedre del av magen også, akkurat som det strekker. Skal prøve å holde ut til lørdag med testing. Tenker også at det er mensen som kommer supertidlig. Har litt brun utflod i dag også. Med førstemann hadde jeg festeblødning, men det var en dag før ikm. Huff, tenk om det har klaffet denne gangen! 

Det er jo mange som opplever at det klaffer når de egentlig har gitt opp ;) Det hadde jo vært supert i så fall, etter så lang tid! 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...