Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #51 Skrevet 9. januar 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser at mange her inne synest 2 ganger om dagen er mye. Klart det er mye, men so har jeg og sterk libido. Jeg er slik skapt. Min kone var klar over det da vi giftet oss. Vi elska i begynnelsen mye, gjerne flere ganger om dagen. Det var fantastisk, no fikk eg det jeg tidligere bare hadde drømt om, Kjøpte i min oppvekst blader med nakne damer. Var so flau når jg kjøpte dem, men var so kåt. Så var det hjem på hybelen å kose. Var for genert til å ta kontakt med damer. Leigde et år hybel hos ei hybelvertinne. Jeg var bare 16, hun nesten førti. Det var hun som begynte, men hadde alltid drømt om dette. Var umettelege både hun og jeg. Men ett år går fort. No vart det tørke helt til jeg ble 25 år. Men onanerte mange ganger om dagen etter blader med godt vaksne damer. Det var dama som leia ann da vi gifta oss. Jeg var for genert. No begynte en fin tid for oss begge, med mye sex. Jeg var umettelig, men nøt det hun og. Etter 4 år blei det pluttselig stopp. Dama begynte med relegiøse grublerier. Sex var bare for å lage barn. Måtte til med desse nettdamene att, med hennes velsignelse Er ute i olja, og mye hjemme. Da er det jeg som har alt husarbeidet, men får litt tid til desse damene og.Det er so problematisk, men samstundes so deiligt. Kunne ikke klart meg uten å onanere. Anonymkode: 12b3e...a6a Du er jo som en hvilken som helst heroinist. Søk hjelp. Anonymkode: 8fba8...17a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #52 Skrevet 9. januar 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser at mange her inne synest 2 ganger om dagen er mye. Klart det er mye, men so har jeg og sterk libido. Jeg er slik skapt. Min kone var klar over det da vi giftet oss. Vi elska i begynnelsen mye, gjerne flere ganger om dagen. Det var fantastisk, no fikk eg det jeg tidligere bare hadde drømt om, Kjøpte i min oppvekst blader med nakne damer. Var so flau når jg kjøpte dem, men var so kåt. Så var det hjem på hybelen å kose. Var for genert til å ta kontakt med damer. Leigde et år hybel hos ei hybelvertinne. Jeg var bare 16, hun nesten førti. Det var hun som begynte, men hadde alltid drømt om dette. Var umettelege både hun og jeg. Men ett år går fort. No vart det tørke helt til jeg ble 25 år. Men onanerte mange ganger om dagen etter blader med godt vaksne damer. Det var dama som leia ann da vi gifta oss. Jeg var for genert. No begynte en fin tid for oss begge, med mye sex. Jeg var umettelig, men nøt det hun og. Etter 4 år blei det pluttselig stopp. Dama begynte med relegiøse grublerier. Sex var bare for å lage barn. Måtte til med desse nettdamene att, med hennes velsignelse Er ute i olja, og mye hjemme. Da er det jeg som har alt husarbeidet, men får litt tid til desse damene og.Det er so problematisk, men samstundes so deiligt. Kunne ikke klart meg uten å onanere. Anonymkode: 12b3e...a6a Du har et problem som ligger mye dypere enn dama di. Hun er sikkert kjempeglad for at du reiser en del, og faktisk er det sånn at dette bør du få hjelp med før du ikke har noen å komme hjem til lenger.. Anonymkode: 2ea36...5a1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #53 Skrevet 9. januar 2018 På 1.1.2018 den 20.27, Anonym bruker skrev: Hvorfor jobber dere ikke med sexlivet? Hvordan klarer dere å bare lukke øynene til sex? Blir det ikke som å leve på en løgn? Anonymkode: e65d8...93f Har forsøkt litt. Men har heller ALDRI oppnådd de store høyder. Det er bare «greit». Skulle faktisk ønske jeg var mer livlig den veien når jeg var yngre. «Prøvde» litt flere. Så jeg hadde hatt mer erfaring. Har bare vært med 2 stk og den ene ble det kun 1 gang med, selv om han ikke var en ons. Jeg er jo glad i han. Men vi har aldri sagt «elsker deg» til hverandre heller. Føles ikke naturlig. Var på nippet til å gå fra hverandre i 2016. Angrer litt innimellom, vi får se hva tiden bringer. Anonymkode: be183...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå