Gå til innhold

Dere som samler på Mummie kopper og skåler..

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker alt jeg eier. Ting som ikke brukes har ikke verdi for meg. Mamma hadde et smykke til en verdi av ca. 200 000 kr. Brukte det aldri fordi hun var redd for det. Hva er poenget da? Hun ga det til meg til 30- årsdagen og jeg regner med hun har hjertet i halsen når hun ser at jeg bruker det på fest.

Anonymkode: 12eb6...13b

Derfor drakk jeg akkurat morgenkaffen min av en hårreisende dyr arvet kopp, og spiste speilegg med sølvbestikk selv om det gjør det svart. 😍

Skrevet
36 minutter siden, amandine skrev:

Det var det jeg lurte på, takk for svar. Det er mer kroner og øre enn samling,  da.

Jeg har også en del av verdi som jeg bruker, men da har jeg dobbelt eller trippelt opp og da er det ikke krise om det skulle gå en kopp i gulvet. De verdifulle som jeg bare har én av står til pynt. Har det meste samlet i et skap med glassdører i stua så alt kan beundres. Det som er i daglig bruk har egne hyller i skapet. 

Anonymkode: 3f740...b66

Skrevet
10 minutter siden, amandine skrev:

Derfor drakk jeg akkurat morgenkaffen min av en hårreisende dyr arvet kopp, og spiste speilegg med sølvbestikk selv om det gjør det svart. 😍

Fornuftig! Jeg drikker kaffe av mine gullbelagte mokkakopper som jeg har arvet.Kopper i et skap til pynt er jo bare teit.

Anonymkode: 12eb6...13b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...