Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Hei. Hvor lenge ventet dere på sykepenger fra NAV hvis dere har vært sykemeldt? Evt er det noen som allerede har fått utbetalingen denne måneden? Kjenner jeg begynner å bli rimelig lei av å mase og vente.. Ble sykemeldt i juli og fortsatt ikke fått noen utbetaling.. Ble lovet av det skal komme nå i september, men begynner å tvile... Anonymkode: 3a665...42b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei. Hvor lenge ventet dere på sykepenger fra NAV hvis dere har vært sykemeldt? Evt er det noen som allerede har fått utbetalingen denne måneden? Kjenner jeg begynner å bli rimelig lei av å mase og vente.. Ble sykemeldt i juli og fortsatt ikke fått noen utbetaling.. Ble lovet av det skal komme nå i september, men begynner å tvile... Anonymkode: 3a665...42b Du kan se det under dine utbetalinger på Nav, står det ikke noe der så er det ikke klart Har arbeidsgiver sendt inn lønns og skattetrekk opplysninger da? Lenge å vente på penger du har krav på må jeg si. Anonymkode: b8540...7fa
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #3 Skrevet 21. september 2017 Har du ventet siden juli? Har ikke hørt på maken, leverer ikke arbeidsgiver papirene som de skal da? Jeg er butikksjef og har vært sykemeldt selv, og har hatt sykemeldte medarbeidere, men aldri har vi måttet vente på sykepenger. Har vi blitt sykemeldt i juli har vi fått sykepenger i juli, eller senest i august om vi har blitt sykemeldt i slutten av måneden. Anonymkode: 826c7...433
skinnfilla Skrevet 21. september 2017 #4 Skrevet 21. september 2017 De pleier å bli utbetalt rundt 24. Hver mnd. Jeg, som deg, måtte vente flere mnd, det var tidligere sjef som ga faen i å sende inn inntektsopplysning, sykemelding osv... jeg måtte selv ringe og ordne opp🙄
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Har selv vært sykemeldt siden begynnelsen av juli og enda ikke sett ei krone fra nav..arbeidsgiver var meget sein med å sende inntektsopplysninger. 18 august var inntektsopplysninger registrert hos nav..i dag skriver vi 22 september og fortsatt ingen utbetaling..ringt nav hele 7 ganger og snakket de 2 siste gangene med forvaltningen. Seinest i går ble jeg låvet utbetaling i dag! Har lyst å anmelde nav..dette er umenneskelig tjeneste forsømmelse. ALLE regninger har gått til inkasso i mellomtiden. Føler med deg for å si det sånn! Anonymkode: 3b1e2...518
Tøystykke Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Mannen var sykemeldt, ventet i tre måneder før han fikk sykepenger. Det var helt krise! Helt!
Tøystykke Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 Så vil egentlig anbefale å ha 3 måneders buffer, i tilfelle sykemelding.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 Står at det skal utbetales i dag, noen som har mottatt? Sykemelding fra midten av august og inntektsskjema ble sendt pronte, mottok vedtak på innvilget bare få dager etter. Så da burde det komme noe i dag? Litt spent, aldri vært sykemeldt før. Anonymkode: 6793e...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå