Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

9 timer siden, unicorn59 skrev:

Hei!

Jeg er ny her! 
Har gått på piller i 9 dager og skal til med sprøyter i morgen.
Spennenede å følge med på dere andre i samme prosess!

Velkommen i oktober-gjengen 😘Lykke til med sprøyter! 

Annonse

Av de 6 eggene jeg fikk ut ble det gjort icsi på alle. 3 stk tålte ikke behandlingen. Av de 3 siste var det to som ble befruktet. Har innsett i ettermiddag, har ikke hørt noe så regner med at iallfall 1 av de har utviklet seg bra👍spent....

56 minutter siden, januar-jenta skrev:

Av de 6 eggene jeg fikk ut ble det gjort icsi på alle. 3 stk tålte ikke behandlingen. Av de 3 siste var det to som ble befruktet. Har innsett i ettermiddag, har ikke hørt noe så regner med at iallfall 1 av de har utviklet seg bra👍spent....

Lykke til i ettermiddag! 

1 time siden, januar-jenta skrev:

Lykke til :) 

17 timer siden, nysjerrigpetra skrev:

Siljevanilje34 hvordan gikk det i går? ❤️

Det gikk dessverre ikke så bra 😢 fikk mensen dagen før testdato. Lykke til med din testing i morgen, krysser fingrene og håper du får en positiv test 🤞🏻🙏🏻💕

9 timer siden, Siljevanilje34 skrev:

Det gikk dessverre ikke så bra 😢 fikk mensen dagen før testdato. Lykke til med din testing i morgen, krysser fingrene og håper du får en positiv test 🤞🏻🙏🏻💕

Så utrolig kjedelig😢 jeg har akkurat vært på riksen og tatt blodprøve nå. Vi har bestemt oss for å ikke teste, heller vente til blodprøva i dag. Ikke hatt tegn til mensen. Livredd for at det ikke har gått og tørr ikke håpe på noe 😳

Tenker på deg❤️

3 timer siden, nysjerrigpetra skrev:

Så utrolig kjedelig😢 jeg har akkurat vært på riksen og tatt blodprøve nå. Vi har bestemt oss for å ikke teste, heller vente til blodprøva i dag. Ikke hatt tegn til mensen. Livredd for at det ikke har gått og tørr ikke håpe på noe 😳

Tenker på deg❤️

🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Sender positive tanker!! ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...