Gå til innhold

Ikm uke 41

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Solstråle92 skrev:

Negativ test på ettermiddagen i dag, 10  dpo. Kjenne jeg begynner å gi opp håpet dennne prøveperioden, eller er det fortsatt håp? 

Tror ikke alt håp er ute før tanta kommer altså. Det er mange som ikke får positiv test før etter tanta burde ha vært der. Ikke gi opp før den kommer. 

Fortsatt ingen tegn til tanta her etter spottingen i går. Lever fortsatt i håpet om at det var festeblødning 🤞🏼 Det stikker, murrer og strekker. Brystene er ømme (noe de pleier å være etter EL), men synes i tillegg å merke stikninger i brystene denne gangen. Er 10-11dpo i dag. Prøver å holde testingen til søndag! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼😄

Anonymkode: 1f6a8...7d3

Jeg har ikke følt meg gravid i det hele tatt i og har testet blendahvitt, så jeg hadde egentlig avskrevet hele denne pp. Men så, i går fikk jeg plutselig noen rare mensmurringer nederst og midt på magen, ikke sidene som vanlig. Jeg tok en test nå, og der synes jeg at jeg kan skimte strek 😱 Noen som ser det? Jeg legger ved bilde av torsdagens test også til sammenligning. (Sorry for dårlig bilde, jeg var så sjokka da jeg tok det at hendene var helt på styr 😂)

IMG_9020.JPG

Endret av FruLind
3 timer siden, FruLind skrev:

Jeg har ikke følt meg gravid i det hele tatt i og har testet blendahvitt, så jeg hadde egentlig avskrevet hele denne pp. Men så, i går fikk jeg plutselig noen rare mensmurringer nederst og midt på magen, ikke sidene som vanlig. Jeg tok en test nå, og der synes jeg at jeg kan skimte strek 😱 Noen som ser det? Jeg legger ved bilde av torsdagens test også til sammenligning. (Sorry for dårlig bilde, jeg var så sjokka da jeg tok det at hendene var helt på styr 😂)

IMG_9020.JPG

Ååh, så gøy! Jeg ser strek 😀

7 timer siden, Solstråle92 skrev:

Ååh, så gøy! Jeg ser strek 😀

Jeg tok en CB + med sensitivitet på 25 i dag også, og den ble det også svak strek på. Tør ikke juble før den digitale slår ut, men dette virker veldig lovende :) Symptomene har meldt sin fulle adkomst i dag, så jeg håper virkelig denne sitter :strix:

Annonse

1 minutt siden, FruLind skrev:

Jeg tok en CB + med sensitivitet på 25 i dag også, og den ble det også svak strek på. Tør ikke juble før den digitale slår ut, men dette virker veldig lovende :) Symptomene har meldt sin fulle adkomst i dag, så jeg håper virkelig denne sitter :strix:

Gratulerer så mye. Har dere prøvd lenge??

Akkurat nå, Ninni84 skrev:

Gratulerer så mye. Har dere prøvd lenge??

Tusen takk! :) Jeg sluttet på pillen for to år siden, men den aktive prøvingen har bare vart 4 mnd, selv om det føles ut som myyye lenger :rolleyes: Dette er første barnet så det er etterlengtet :strix:

Akkurat nå, FruLind skrev:

Tusen takk! :) Jeg sluttet på pillen for to år siden, men den aktive prøvingen har bare vart 4 mnd, selv om det føles ut som myyye lenger :rolleyes: Dette er første barnet så det er etterlengtet :strix:

:babyjente:  det skjønner jeg. Lykke til videre i svangerskapet. :babygutt:

Jeg fikk positiv test i dag, selvfølgelig svak strek siden ikm ikke er før på tirsdag(tidligst). Jubler ikke enda, har opplevd SA i uke 6 en del ganger, så får heller juble om et par uker om spiren sitter fremdeles. Krysser fingrene😊

Ørlite spotting på CD 9 (torsdag) og CD 11 (idag)... Ingenting mer. Jeg har vært superoptimistisk denne mnd da jeg syntes symptomene har vært helt annerledes. Nå har jeg mistet troa. Tok en test i morres som var negativ. Kan riktignok være for tidlig, men... 😔😔😔

Anonymkode: 1f6a8...7d3

12 DPO og negativ test idag også. Tror det er over for meg denne perioden, mest fordi jeg testet positivt tidligere med første barnet. I så fall bare ørsmå sjanser for at tanta ikke kommer likevel. Håper bare at hu kommer tidlig så jeg får hivd meg på neste prøveperiode. Want to move on fast. 

Annonse

Tok en ekstra sensitiv billigtest i dag (8 dpo) og det kom frem en ultra meeeeega svak strek, men jeg kan se og skimte den.. Litt tydeligere i virkeligheten enn det som kommer frem av bildet.

Legger ved bilde, den nederste er fra i går, ingenting. Ikke sikkert dere kan se noe:)

389EF3C7-D55D-458A-B0C3-B7E6480B3BDC.png

Anonymkode: 83aa8...525

Akkurat nå, Frøken87 skrev:

Tok test i dag 11dpo.. ingen strek... ingen symptomer heller. Begynner å bli bekymra for hvorfor jeg ikke blir gravid... prøvd i 8mnd... kan jeg gå til legen? Første barnet gikk på første pp for 4 år siden. 

Du bør vente minst 1 år. Selv sluttet jeg på pillen i desember i fjor, så har prøvd enda litt lenger enn deg. Men jeg venter til januar før jeg evt kontakter lege.

ikke unormalt at det tar litt tid å bli gravid😊

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meningen å mase, men er så spent, ser dere streken??? 8 dpo i dag....

Uff, det her er så utmattende😫 Prøvd i ett år, ett barn på 1pp sist, en kjemisk i sommer.

B318554B-E9B9-4B25-AAE4-566F8D0E9E1C.jpeg

Jeg syns jeg ser antydning til en strek der. Men det er jo veldig tidlig fortsatt...😊

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meningen å mase, men er så spent, ser dere streken??? 8 dpo i dag....

Uff, det her er så utmattende😫 Prøvd i ett år, ett barn på 1pp sist, en kjemisk i sommer.

B318554B-E9B9-4B25-AAE4-566F8D0E9E1C.jpeg

Jeg ser også veeeldig svak strek, men det er jo tidlig. Prøv igjen om to dager 😊

Gratulerer så myyyyyyye fru Lind☺️☺️☺️☺️ Deilig å se at det faktisk kan klaffe også🙏🏼

Solstråle92: Det er ikke for sent før tanta dukker opp🙏🏼 Krysser fingrene for deg🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Spennende! Jeg kommer til å vente til IKM (torsdag) med å ta test. Er faktisk utrolig rolig denne måneden og tenker ikke "så mye" over at vi prøver. Håper på at det kanskje hjelper ;)

Det eneste jeg har merket denne måneden er at det klødde litt i brystvortene og så har det vært litt vondt i brystvortene/brystene.. Har ikke hatt vondt i brystvortene på den måten før, så må jo bare krysse fingrene :) 

Har også hatt endel halsbrann, men har kanskje bare spist annerledes.

Endret av ClaraE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...