Gå til innhold

Ikm uke 41

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det GÅR til slutt Ninni84🤗🙏🏼

Her har jeg tatt ny test i dag på 9 dpo, og streken ble «sterkere» enn i går, selv om den er svaaaaaaaaaaak! Eller hva synes dere? (Jeg som la inn bilder i går). 

Har hatt mye stillinger på høyre eggstokk, det har avtatt litt, så er fortsatt avventende.

AD3922D1-934C-4019-A1AD-2C192A756257.jpeg

Anonymkode: 83aa8...525

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det GÅR til slutt Ninni84🤗🙏🏼

Her har jeg tatt ny test i dag på 9 dpo, og streken ble «sterkere» enn i går, selv om den er svaaaaaaaaaaak! Eller hva synes dere? (Jeg som la inn bilder i går). 

Har hatt mye stillinger på høyre eggstokk, det har avtatt litt, så er fortsatt avventende.

AD3922D1-934C-4019-A1AD-2C192A756257.jpeg

Den der er positiv!! Gratulerer!!

Ja jeg tenker positivt. Dette var jo tross alt vår første pp. Regnet ikke med at det gikk på første forsøk slik som ved første barn. Var da akkurat fylt 30 og nå er jeg jo 33 år gammel.

Akkurat nå, Ninni84 skrev:

Den der er positiv!! Gratulerer!!

Ja jeg tenker positivt. Dette var jo tross alt vår første pp. Regnet ikke med at det gikk på første forsøk slik som ved første barn. Var da akkurat fylt 30 og nå er jeg jo 33 år gammel.

Da vet du jo at det går, og at det mest sannsynlig går fort🙏🏼☺️ Trengte sikkert en prøverunde før det klaffer🙊

Selv er jeg 35, og forrige satt på første pp, men det er 9 år siden. Men, som gyn sa: Du vet jo at kroppen din kan lage barn☺️

Tipper neste mnd sitter den for dere☺️

Jeg har hatt en kjemisk tidligere, så prøver å holde meg rolig og fattet🙈 Men hååååper så inderlig inni meg🙏🏼 

Klem fra meg

Tusen takk for alle gratulasjoner ❤️ Vet det enda er tidlig så jeg prøver å ikke ta gleden alt for mye på forskudd, selv om det er vanskelig 😬 

Lykke til alle dere andre som fremdeles venter. Ventetiden er grusom og jeg føler sånn med dere. Det vil mest sannsynlig på et tidspunkt klaffe for alle på den ene eller andre måten 🌸 Jeg synes jeg ser i alle fall en positiv test til over her. Kanskje vi ses i termingruppe 😊

Annonse

Hei igjen!

Måtte stå opp å tisse i 05 tiden, tok da to nye tester, synes jeg kan ane de er litt sterkere enn i går... Hva tenker dere?! Så redd for kjemisk denne gangen her og. Er 10 dpo i dag.., har IKM lørdag. Synes dere testene virker for svake? Det er ekstra sensitive tester.

Tok en BT med 25 Ml/u på også, kom kun en svaaaaaaaaaaak strek opp der.

76953364-F7ED-44D8-9496-77156F10B498.jpeg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei igjen!

Måtte stå opp å tisse i 05 tiden, tok da to nye tester, synes jeg kan ane de er litt sterkere enn i går... Hva tenker dere?! Så redd for kjemisk denne gangen her og. Er 10 dpo i dag.., har IKM lørdag. Synes dere testene virker for svake? Det er ekstra sensitive tester.

Tok en BT med 25 Ml/u på også, kom kun en svaaaaaaaaaaak strek opp der.

76953364-F7ED-44D8-9496-77156F10B498.jpeg

Disse ser ut som mine 11 dpo. Digital slo ut 12 dpo 😊👍🏼 Jeg vil si de er positive. Gratulerer! 

Annonse

Gratulerer allesammen!! 

Jeg tok en prøve idag, 12 dpo.. noe jeg egentlig hadde sagt at jeg ikke skulle gjøre. 

Jeg brukte rfsu test ofte fordi jeg kjøpte feil sist gang. Jeg vet at de ikke er like sensitiv, men er håpet ute nå tror dere? Har så veldig lyst på baby nå, og det gikk så fort sist.. 

40 minutter siden, ClaraE skrev:

Gratulerer allesammen!! 

Jeg tok en prøve idag, 12 dpo.. noe jeg egentlig hadde sagt at jeg ikke skulle gjøre. 

Jeg brukte rfsu test ofte fordi jeg kjøpte feil sist gang. Jeg vet at de ikke er like sensitiv, men er håpet ute nå tror dere? Har så veldig lyst på baby nå, og det gikk så fort sist.. 

Samme her. Gikk på første forsøk for 3 år siden. Hadde håpet at det skulle bli like lett, men nei det er nok ingen selvfølge.

8 minutter siden, Ninni84 skrev:

Samme her. Gikk på første forsøk for 3 år siden. Hadde håpet at det skulle bli like lett, men nei det er nok ingen selvfølge.

Vi fikk på 2-3 førsøk for 3 år siden også.. men jeg må bare tenke at jeg faktisk fortsatt kan være gravid, tr har jo ikke kommet enda :)

Hvor lenge har dere prøvd?

36 minutter siden, ClaraE skrev:

Vi fikk på 2-3 førsøk for 3 år siden også.. men jeg må bare tenke at jeg faktisk fortsatt kan være gravid, tr har jo ikke kommet enda :)

Hvor lenge har dere prøvd?

Jeg hadde første pp nå i september og tanta kom i går. Så har med andre ord ikke prøvd veldig lenge. Har time hos lege i slutten av november og håper derfor litt ekstra at det klaffer nå på neste forsøk. Jeg har MS (ingen plager i hverdagen) og bør derfor ikke være uten medisin for lenge. Legen håper derfor jeg blir gravid raskt. Er redd han legger press på meg for å begynne på medisin igjen. Graviditetshormoner er beskyttende mor MS-attakker i seg selv.

2 timer siden, Ninni84 skrev:

Jeg hadde første pp nå i september og tanta kom i går. Så har med andre ord ikke prøvd veldig lenge. Har time hos lege i slutten av november og håper derfor litt ekstra at det klaffer nå på neste forsøk. Jeg har MS (ingen plager i hverdagen) og bør derfor ikke være uten medisin for lenge. Legen håper derfor jeg blir gravid raskt. Er redd han legger press på meg for å begynne på medisin igjen. Graviditetshormoner er beskyttende mor MS-attakker i seg selv.

Åja, det må jo bli litt ekstra stressende for deg da :( Men jeg krysser fingrene for at det går fort! 

Jeg har en sykdom som heter PSC, og jeg har lest at det kan gjøre sånn at det blir vanskeligere for å bli gravid. Men jeg er ikke noe særlig plaget, tar ikke noen medisiner og er i et veldig tidlig stadie så regner med at det skal gå fint. Er dog større sjanse for å få svangerskapforgiftning (fikk det forrige gang). 

En liten oppdatering!

Hvis dette ikke går skal jeg aldri begynne å teste tidlig igjen, for noen nervepirrende dager. 

Selv om strekene fra i går er noe tørket inn, så synes jeg de er litt sterkere i dag, 11 dpo.

Tror dere en digital vil slå ut i morgen?

CF99AF7C-44B9-4977-9E11-12A4D08EC3B1.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...