Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Jeg kjente at jeg fikk en kvise over øyet for noen dager siden, men idag er det ille. Kanskje det kommer av at jeg fjernet øyebrynhår. Idag har øyet blitt mindre og det er hovent helt inntil nesa. Jeg kjenner at det strammer. Tips til hva jeg kan gjøre? Det går ikke å klemme, for det har jeg prøvd. Anonymkode: 523e7...177
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Prøv varme omslag (fuktig,varm klut) og is/kulde. Blir det verre og verre så ville jeg kontaktet fastlegen før stengetid, du kan ha fått en bakterie/infeksjon mtp hårnappingen. Anonymkode: 45ed3...f1a
VictoriaS Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Jeg stemmer for det hun over her skriver, ikke pirk eller klem. Blir det værre til tross, så bør du kontakte fastlegen din.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Jeg ville kontaktet legen nå. Det er så mye skumle bakterier man kan få i slike "sår", og når det er så nært øyet skal det ingenting til før det går veldig galt. Anonymkode: 679f3...54b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Høres mer ut som en byll enn en kvise, du må ikke klemme på sånne dype hevelser, da kan du gjøre vondt verre. Jeg ville ringt lege. Jeg fikk en kul under øyet, da fikk jeg antibiotikadråper som jeg skulle ha i øyet fire ganger om dagen. Anonymkode: 71be7...81c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Oi, akkurat dét hadde jeg også forrige uke! Ble helt hoven og rar over/ved øyet. Jeg bare lot den være i fred (det var en kvise). Klemte litt da den var, eh, moden, og det hjalp - men den har måttet få roe seg ned på egen hånd etter det. Nesten helt borte nå! Anonymkode: be2aa...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå