Snart_mammatil2 Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Jeg har fått sinnsykt maaaange kviser på brystet, i panna og på haka...Er det noe man kan gjøre noe med nå? Er 6+1 uker på vei, de har kommet ila få dager..😢
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Hormonkviser sånn har jeg fått tips av hudpleieren om å holde i sjakk med peeling et par dager i uken, og nøye på rens morgen og kveld, det funker. Må gjøre det samme i pms perioden også (da kommer det i hakepartiet). Anonymkode: 990ef...5f9
mlini Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Jeg også har fått fullt av kviser, men bare i fjeset. Har ikke hatt så mange og store kviser siden ungdomsskolen, og synes det er forferdelig pinlig 😳😳 Renser huden så godt jeg kan, men huden lever sitt eget liv. Håper ikke det skal være sånn gjennom hele svangerskapet!
Diddels Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg bruker en AHA/BHA ansiktsrens fra CosRX som jeg kjøpte på Ebay, har roa ned kvisene veldig. Ellers bruker jeg toner av samme serie, og et serum som heter CosRX Advanced Repair Essence. Med den blir ikke kvisearrene noe særlig synlige, er ellers plaget med at de blir veldig mørkerøde i lang tid etter at de er "døde". Før jeg begynte med alt dette brukte jeg en krem fra legen min somn heter Epiduo, den hjalp også en god del, men var overraskende dyr.
Pobie Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Må være veldig forsiktig med produkter som er beregnet på kviser, siden disse inneholder stoffer som kan skade fosteret.
Diddels Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Epiduo inneholder a-vitamin og antibiotika som fungerer lokalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå