Gå til innhold

Hva blir du dårlig av, og hva har du lyst på hele tiden?

Anbefalte innlegg

Hva blir du dårlig av å bare tenke på, og hva kan du ikke få nok av? ;)  Jeg blir kvalm bare jeg tenker på mc donalds mat og lignende junk food. Ikke noe jeg pleier å spise til vanlig, men nå må jeg snu meg vekk bare jeg ser reklame for det.. 

Også har jeg skikkelig cravings på sterkt krydret vegetarmat! 

Fortsetter under...

Hater lukten av mat med sterk lukt eller vondt lukt da spyr jeg! Vanligvis så er jeg avhengig av pepsi max, men det kan jeg ikke få lenger. Får så sykt halsbrann..

Blirt hekta på osteskive med godt godt stekt salami. Har lyst på salami HELE tiden..

14 hours ago, minera2011 said:

Hater lukten av mat med sterk lukt eller vondt lukt da spyr jeg! Vanligvis så er jeg avhengig av pepsi max, men det kan jeg ikke få lenger. Får så sykt halsbrann..

Blirt hekta på osteskive med godt godt stekt salami. Har lyst på salami HELE tiden..

Jeg har også lyst til salami HELE tiden. Osteskive med stekt salami... hmmm.. kanskje d må testes 😍🙈

Jeg orker ikke dolukter. Da kaster jeg opp. Hvitløk og sterke krydder er pyy.

Fyser på hvitost og leverpostei og norske epler ❤

• 2 uker senere...

Annonse

På 21.9.2017 den 9.26, Atemor skrev:

Jeg har også lyst til salami HELE tiden. Osteskive med stekt salami... hmmm.. kanskje d må testes 😍🙈

Jeg orker ikke dolukter. Da kaster jeg opp. Hvitløk og sterke krydder er pyy.

Fyser på hvitost og leverpostei og norske epler ❤

Kan man spise salami når man ergravid?

Anonymkode: 58d27...798

26 minutter siden, Atemor skrev:

Nei. Men jeg har lyst på det. Spiser det ikke selvfølgelig:-) 

Hvis den er vsrmet til over 70 grsder ksn man.. så på ting som står i ovnen så går det greit :-) er jeg veldig sugen så tar jeg det på osteskive inni ovnen på 225 grader i 10 min ca da er det greit :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...