Gå til innhold

Hvilken farge maler jeg stua da? Når hvitt og grått ikke er "lov"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er 60 kvm, så føler en mørk farge blir litt voldsomt?

Anonymkode: 65ecc...91d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen og en natt

Anonymkode: 98ecd...486

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Vi har svart! Får alltid masse skryt:-) 

Men herregud, drit langt i hva andre her mener. Mal akkurat den fargen du vil.. Det beste med maling er jo at du kan male opp igjen😊

Skrevet

Den fargen du vil, jeg har tom to farger, hvit og minty breeze, da blir vel den veggen som har farge en fondvegg og det er visst heeelt ut 😊 men kan anbefale minty breeze, den synes jeg er passe mørk. Jeg synes det er mye fine farger om dagen og i mange ulike toner, så trenger ikke bli mørkt.

Anonymkode: 94531...a00

Skrevet

Svigermor valgte nettopp syrin, og den var fin synes jeg. Må passe til møblene da.

Skrevet

Jeg har en blå, en grønn og en gul stue + rødt kjøkken. 

Anonymkode: 5e3ed...ac7

Skrevet

Er det forbudt med hvitt og grått? 

*Ser på mine hvite stuevegger og venter på at noen skal komme og arrestere meg*

Seriøst: Velg akkurat den fargen du vil ha, og drit i alle interiørblogger, DiB-innlegg og forståsegpåere som måtte mene at hvitt og grått ikke er lov. Vil du ha hvitt eller grått, så velger du hvitt eller grått.

Skrevet

Den aller siste plass jeg lar meg påvirke av hva jeg vil ha, er dib. Her er det så mange rare meninger at om man skal følge opp blir man smårar. 

Jeg har grå vegger og stortrives med det. 

Skrevet

Jaija, hva ska jeg si. Nyoppusset hu alle vegger er hvite utenom stuen/kjøkken. Der er golv, vegger, sofa, kjøkken ja ALT grått🙈 

Men verker etter å begynne å male noen av de hvite veggene mine nå👌🏼

Anonymkode: b2c56...7f0

Skrevet

Du vil ikke angre på om du maler det mørkt 😍 Ikke knall svart da, men en mørk farge. 

IMG_6732.JPG

IMG_6733.JPG

Anonymkode: 84c41...e11

Skrevet

Jeg skal male hvit😆

Anonymkode: 9efc1...29b

Skrevet

Jeg ville valgt en dyp rød om jeg skulle malt om. Men er rinelig fornøyd med blåfargen jeg har, den er gråblå i vanlig dagslys og har petroleumskjær når kveldssola kommer inn.

Anonymkode: d5190...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...