Gå til innhold

Flere som skal teste i dag? :)

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Jeg skulle hatt mensen på lørdag, men den har ikke kommet. Har til nå ikke tatt noe test fordi jeg er så redd for å bli skuffa atter en gang, men nå kjenner jeg at tålmodigheten tar knekken på meg. Jeg har med andre ord vært på apoteket å kjøpt en test ;) 

Flere som skal teste i dag?

Hilsen en spent drømmer :) 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329538-flere-som-skal-teste-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Rekker opp hånden* 

Jeg har hatt svakt positive billigstrimler siden søndags ettermiddag, så nå slo jeg nettopp på stortromma og tok fram en digital med ukesindikator. Den var negativ. Jeg burde nok ha skjønt at den ikke kunne slå ut når strekene er så svake, men jeg hadde vel et håp om at testene fra Ebay bare var dårlige :forvirret:

Når har du IKM, fandens oldemor?

Svakt positiv betyr vel gravid? Gratulerer :D 
Men skjønner du vil ha det bekrefktet svart på hvitt ;)

Tok en Rfsu-test nå og den var negativ. Fortsatt ikke tegn til tanta og det er jo bra, men den burde vel kanskje være positiv nå hvis jeg er gravid? Har 25-26-dagers sykluser til vanlig. Er på dag 29 nå og kan ikke huske at syklusen noen gang har vært så lang. 

Tror jeg bare legger meg ned og sover et par dager nå, slik at tiden går litt raskere :P 

Mandag eller tirsdag :)

Nei, ikke nødvendigvis. Det kan fortsatt ende opp med kjemisk, og det ser ut som det er det som skjer nå. Fikk svakere strek i dag. Men jeg får håpe det går seg til :) Tør ikke juble før etter IKM, i alle fall. 

Hvilken RFSU tok du? De slår ut på forskjellig mengde, så det kan hende det bare var for lite hcg foreløpig. Det høres jo lovende ut når du er over tiden! Det med å legge seg ned å sove er noe jeg har tenkt mye på i det siste. Tiden går så utrolig sakte når man venter ;)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...