FrkFrix Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Hei, Har lest litt ymse ang å farge håret under svangerskap. Noen som vet noe om dette? Og evt om dere da ville anbefalt hette eller folie-striper? Tenker kanskje det kommer an på om det er direkte kontakt med hodebunnen. Men personlig ser jeg ikke noe i veien med å farge/stripe håret. Håper noen vet
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Titter innom fra mars-gruppa. Har allerede farget håret to ganger siden jeg fant ut jeg var gravid. En gang i Montenegro hos frisør og en gang hjemme. Nå har ikke jeg stripet håret da, bare brukt farge, men de som «har greie på det» mener jo det ikke skal være noe farlig lengre. Mange jeg vet om som har vært hos frisøren som en av de siste forberedelsene før fødsel, for å føle seg mer vel etterpå, og de har da både stripet og farget. Ring en frisørsalong om du er i tvil, eller les pakningsvedlegget om det står noen advarsel. Anonymkode: 6b93b...53d
FrkFrix Skrevet 19. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2017 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Titter innom fra mars-gruppa. Har allerede farget håret to ganger siden jeg fant ut jeg var gravid. En gang i Montenegro hos frisør og en gang hjemme. Nå har ikke jeg stripet håret da, bare brukt farge, men de som «har greie på det» mener jo det ikke skal være noe farlig lengre. Mange jeg vet om som har vært hos frisøren som en av de siste forberedelsene før fødsel, for å føle seg mer vel etterpå, og de har da både stripet og farget. Ring en frisørsalong om du er i tvil, eller les pakningsvedlegget om det står noen advarsel. Anonymkode: 6b93b...53d Tusen takk for svar Da skal jeg ringe frisøren min allerede i morgen, føler meg litt pjusk i håret nå. Hehe. Har jo ikke turt å bestille time før jeg følte meg litt tryggere! Men da håper jeg hun har et godt svar til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå