Gå til innhold

Vintersko til barn - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er reima sine vintersko gode? De har endel forskjellige. Står at det er ullfôr bla.a, det liker jeg. Det er reimatec, står det skal være vanntett. 

Og hva med Kavat sine vintersko? 

Superfit? Timberland? 

Noen som har noe godt eller vondt å si, etter erfaringer med disse merkene? Har bare prøvd Viking, men ønsker å prøve noe annet. Synes viking er bra, men det er greit å ha litt annet "i ermet", i tilfelle jeg finner noe bedre. Og er så lei av lilla og blå sko..

Anonymkode: 5890f...ea1

Skrevet

Viking er virkelig noe av de beste skoene har jeg vært borti.egene barn i 12 år og i jobb sammenheng.

reima er elendige,kavat og superfit er Ok til barn med veldig smale bein.timberland er mere fin sko,ikke bhg sko

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er reima sine vintersko gode? De har endel forskjellige. Står at det er ullfôr bla.a, det liker jeg. Det er reimatec, står det skal være vanntett. 

Og hva med Kavat sine vintersko? 

Superfit? Timberland? 

Noen som har noe godt eller vondt å si, etter erfaringer med disse merkene? Har bare prøvd Viking, men ønsker å prøve noe annet. Synes viking er bra, men det er greit å ha litt annet "i ermet", i tilfelle jeg finner noe bedre. Og er så lei av lilla og blå sko..

Kommer vel an på hvilke vintre du har. Jeg bor på Nordvestlandet her er det vått om vinteren. I år kjøpte jeg Ecco, har også vært fornøyd med Kavat og viking.

Anonymkode: 8f8ef...db8

Skrevet

Har fire barn og vært innom flere merker, det eneste jeg har vært direkte misfornøyd med var Friends fra Obs, de eide jo ikke slitestyrke og så lurvete ut etter et par måneders bruk, klamme var de også.

Har god erfaring med Viking, Ecco, Timberland, Adidas (halvhøye goretex overgangssko) og Gulliver.

Anonymkode: 3310d...1d8

Skrevet
8 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev:

Viking er virkelig noe av de beste skoene har jeg vært borti.egene barn i 12 år og i jobb sammenheng.

reima er elendige,kavat og superfit er Ok til barn med veldig smale bein.timberland er mere fin sko,ikke bhg sko

With a focus on keeping active kids on the move, Timberland made the Chillberg 2-Strap Boots in Black for little feet on big adventures.

– Reinforced with waterproof and breathable Gore-Tex® lining.
– Splash Blaster™ water and stain resistance.
– Sanitized® anti-microbial treatment on the footbed to help prevent odors.
– Velcro fastening.
– 100% recycled PET brushed nylon lining and footbed cover .
– "Does it Fit?" sockliner.
– Anti-odour Ortholite® footbed that's as soft as it is useful.

– Upper: Textiles.
– Lining: Textiles.
– Sole: Other Materials.

timberland.jpg.782897d367acd2397c8732bfdf1fab91.jpg

Synes ikke det ser ut som pensko? 

Skrevet

bruker timbaland, er veldig fornøyd

Anonymkode: c22d0...b04

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

With a focus on keeping active kids on the move, Timberland made the Chillberg 2-Strap Boots in Black for little feet on big adventures.

– Reinforced with waterproof and breathable Gore-Tex® lining.
– Splash Blaster™ water and stain resistance.
– Sanitized® anti-microbial treatment on the footbed to help prevent odors.
– Velcro fastening.
– 100% recycled PET brushed nylon lining and footbed cover .
– "Does it Fit?" sockliner.
– Anti-odour Ortholite® footbed that's as soft as it is useful.

– Upper: Textiles.
– Lining: Textiles.
– Sole: Other Materials.

timberland.jpg.782897d367acd2397c8732bfdf1fab91.jpg

Synes ikke det ser ut som pensko? 

Nei det er sant.så bra ut de der👍🏻

Skrevet

Vi har hatt Kavat i to sesonger og vært utrolig fornøyde med de. God passform, varme, slitesterke (de ser nærmest nye ut) og enkle å ta av og på selv for småttiser. 

I år ble det viking sine da jeg fant de på salg. Har bare erfaring med overgangssko fra viking, men de er superfine. 

Skrevet

Takk for erfaringer :):)

Skrevet
5 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev:

Nei det er sant.så bra ut de der👍🏻

Bra! :)

Skrevet
1 minutt siden, Optatium skrev:

Vi har hatt Kavat i to sesonger og vært utrolig fornøyde med de. God passform, varme, slitesterke (de ser nærmest nye ut) og enkle å ta av og på selv for småttiser. 

I år ble det viking sine da jeg fant de på salg. Har bare erfaring med overgangssko fra viking, men de er superfine. 

OK :) Så kavat kan jeg velge da, eller timberland, eller viking igjen. Er vel litt overfladisk å tenke farger, men er man lei av lilla så er man det :P

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har fire barn og vært innom flere merker, det eneste jeg har vært direkte misfornøyd med var Friends fra Obs, de eide jo ikke slitestyrke og så lurvete ut etter et par måneders bruk, klamme var de også.

Har god erfaring med Viking, Ecco, Timberland, Adidas (halvhøye goretex overgangssko) og Gulliver.

Anonymkode: 3310d...1d8

ok :) 

Skrevet

Ecco når de er små, Viking når de bikker tre. 

Anonymkode: f2431...5da

Skrevet

Jeg liker at Kavat har skikkelig ullfor, det blir ikke så klamt. Også er de litt annerledes i form og farge, de blir ikke så lett borte i bhg feks☺️

Skrevet

Jeg har vært superfornøyd med viking i alle år til eldste. Minste bruker Ecco pga hun har så smale føtter. Prøvd reima, de var ok, men fort slitt. Superfit er ok for yngste med smale føtter, trange for hun andre og ikke like varme som viking. Har brukt Kamik med uttagbar thermofor når det er veldig kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...