Gå til innhold

Jeg har ti tusen og skal kjøpe veske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hadde du valgt?

Anonymkode: 12c31...68d

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde valgt ei til 200 kr og hatt 9800 til overs. Men noko seier meg at det ikkje er svaret du var ute etter.

Velg for all del kvalitet om du først skal brenne av denne summen. Tidlaus design og godt skinn.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en til et par-trehundre kroner. Resten hadde jeg spart eller brukt til noe mer nyttig enn en veske.

Anonymkode: 3b98f...277

Skrevet (endret)

Jeg hadde gått for en Mulberry

Eller fra norske Moo, veldig mye fint og rimeligere enn Mulberry. http://moo.no

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg har aldri funnet en så dyr veske jeg har lyst på. 

Skrevet

Jeg skulle til å si Hermés Birkin, men etter litt googling ser jeg at du må gange beløpet med minst 5 for å få en slik, så da ville jeg heller brukt ca 5000 på en Modalou Pippa. 😊👍

Anonymkode: 03b9e...707

Annonse

Skrevet

Hvis jeg ikke visste hva jeg vil ha, hadde jeg gått i litt ulike butikker og kikket. Dersom jeg ikke bodde i nærheten av noen ville jeg ventet til jeg skulle til et sted som hadde. 10.000,- er mye penger og jeg ville da brukt litt tid på å velge.

Anonymkode: eac4f...84b

Skrevet

Jeg syns dyre vesker pleier å være stygge. Kan du ikke kjøpe ei til 2000 ? 

Anonymkode: 561d7...92a

Skrevet

Mulberry eller Marc jacobs

Anonymkode: 1c9bf...260

Skrevet

Alexander Wang! Kvalitet og stil!

Anonymkode: c88e7...679

Skrevet

Jeg elsker min Gucci tote bag til omtrent den prisen. Kul, praktisk og anvendelig. 

Anonymkode: 4ff5d...c2e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns dyre vesker pleier å være stygge. Kan du ikke kjøpe ei til 2000 ? 

Anonymkode: 561d7...92a

Alle dyre vesker er stygge? Hvor går grensen for at du kan finne en fin veske da? Ved 2000? Og alt over er stygt? Uten unntak?

Det var jo en fiffig måte å takle at man ikke har råd til dyre vesker på 😂

Anonymkode: 436fd...9fe

Annonse

Skrevet

Jeg har som regel en idé om hvilken et type veske jeg vil ha ;) Anledning, type, kanskje farge, fasong, osv. Enklere å komme med forslag hvis du sier litt om sånt! 

Jeg kunne tenkt meg en Kate Spade book clutch, feks, men har aldri anledning til å bruke den :P

Ta en titt på purseblog.com :)

Anonymkode: 13543...636

Skrevet

Da hadde jeg brukt max 1000 kroner på veske og hatt 9000 til noe nyttig. 

Regner med at dette egentlig er feil svar, men siden jeg aldri i verden kan se forskjell på en veske til 1000 og en til 10 000, så skjønner jeg jo ikke greia. Ikke bruker jeg veske engang. 

Anonymkode: 7043e...39b

Skrevet

Jeg har en adax veske i kalveskinn, som jeg har hatt i flere år, og brukt daglig, den ser fortsatt helt ny ut. Kvaliteten er veldig bra. Nå er dette billigere veske enn du leter etter.

Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått og sett på forskjellige vesker. Det viktigste er vel at du finner, en du liker. Samme om den koster 2000 kr, eller 10 000 kr.

Anonymkode: 96cf9...c22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...