Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 8 uker, og har allerede lagt på meg 4 kg. :/ Og det er ganske mye, når jeg er 1.60 høy, og veier 52 kg (vanligvis). Jeg spiser ikke godteri, eller usundt i det hele tatt, men har cravings på mat hele tiden.. Og blir dårlig om jeg ikke spiser :/ 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329327-hvor-mye-har-dere-lagt-p%C3%A5-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kikker innom fra 2. trimester. Er nå ca 15 og en halv uke på vei, og har lagt på meg 5-6kg. Fikk de første 3 kg allerede første måneden, tror jeg. Har aldri vært overvektig, alltid «normalt tynn». Spent på hvor dette bærer hen ;-) Flere andre somer like langt som meg har ikke lagt på seg noe enda.

Anonymkode: d2aa0...a12

Er 12 uker på vei, har lagt på meg 2 kg,  siste 3 ukene har vekten stått ganske stille. Har vært mye kvalm siste tiden, så det er nok litt derfor. Veldig spent på hvordan dette blir videre, er liten (under 160 cm) og nokså tynn. Lurer på om jeg skal opp 10 eller 20 kg 😆

Det er ganske normalt å legge på seg når man er gravid. Det er for å ha litt ekstra lager. Normalvektige går vel opp 15kg. Men de går fort av igjen etterpå. Mye vann i kroppen. Spis når du er sulten og spis sundt så la naturen gå sin gang.

Anonymkode: cf588...a99

Annonse

Jeg har ikke turt å gå på vekten. Men har nok gått opp 2-3 kilo

Er veldig kvalm og må spise for å holde kvalmen på avstand. Prøver å spise sunt. Da kvalmen slapp taket i forrige svangerskap var det lett å spise sunt og normalt så da la jeg  på meg normalt deretter. Tilsammen 13 kilo. Jeg ville ikke bekymret meg for vekten. Bare pass på å spise sunt. Så vil det regulere seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...