GĂ„ til innhold

Da takker jeg for meg 💔

Anbefalte innlegg

Da skjedde det jeg fryktet mest😔 PĂ„ tidlig ultralyd i gĂ„r fikk vi se den nydelige lille skatten vĂ„r. Alt stemte i fĂžlge mĂ„linger og alt men det var ingen hjerteaktivitet 💔 AltsĂ„ mitt andre MA pĂ„ ett Ă„r. FĂžrste i uke 14 og andre i uke 12 💔💔

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329308-da-takker-jeg-for-meg-%F0%9F%92%94/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, 1-2-3 <3 skrev:

Da skjedde det jeg fryktet mest😔 PĂ„ tidlig ultralyd i gĂ„r fikk vi se den nydelige lille skatten vĂ„r. Alt stemte i fĂžlge mĂ„linger og alt men det var ingen hjerteaktivitet 💔 AltsĂ„ mitt andre MA pĂ„ ett Ă„r. FĂžrste i uke 14 og andre i uke 12 💔💔

Åh, nei! SĂ„ fryktelig trist. Sender mange varme tanker i deres retning ❀

1 time siden, 1-2-3 <3 skrev:

SĂ„ forferdelig trist! 😔 

2 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Huff, fryktelig trist at det skulle skje med deg ogsÄ. Krysser fingre for at vi begge er tilbake her snart. Jeg har hatt 2 SA og 1 MA pÄ 10 mnd. klemmer til deg <3

Akkurat nÄ, 2 store og snart 1 liten skrev:

Huff, fryktelig trist at det skulle skje med deg ogsÄ. Krysser fingre for at vi begge er tilbake her snart. Jeg har hatt 2 SA og 1 MA pÄ 10 mnd. klemmer til deg <3

FĂ„r du utredning nĂ„ da? Tror nok vi gir oss nĂ„. Har to friske flotte barn fra fĂžr sĂ„ det fĂ„r bli med de❀

7 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Sender varme klemmer <3

Annonse

16 timer siden, 2 store og snart 1 liten skrev:

Ja, fÄr utredning. MÄ tenke litt pÄ om det er noe vi vil, vi har ogsÄ 2 friske barn fra fÞr.

4 timer siden, 2 store og snart 1 liten skrev:

Ja, fÄr utredning. MÄ tenke litt pÄ om det er noe vi vil, vi har ogsÄ 2 friske barn fra fÞr.

Ja det er slitsomt Ä gÄ igjennom :hjerte: Men det er ikke lett Ä bare gi opp heller.. Ønsker deg iallefall masse lykke til :hjerte:

36 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Ja det er slitsomt Ä gÄ igjennom :hjerte: Men det er ikke lett Ä bare gi opp heller.. Ønsker deg iallefall masse lykke til :hjerte:

Takk. <3 Vet ikke helt hva det innebĂŠrer, vet du det siden du sier det er slitsomt?

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...