Gå til innhold

Jeg har så mye midje- og magefett. Hvordan bli kvitt det raskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skal visstnok være det enkleste å bli kvitt, men jeg sliter. Det ser så innmari rart ut på den lille kroppen min og det er umulig å finne klær

Anonymkode: 47e5f...183

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette skal visstnok være det enkleste å bli kvitt, men jeg sliter. Det ser så innmari rart ut på den lille kroppen min og det er umulig å finne klær

jeg har lest at det er det vanskeligste å bli kvitt. det er vel normal slanking og trening som hjelper her også, men at det tar tid vil jeg absolutt tro. 

Anonymkode: 079c0...e9e

Skrevet

Det er det vanskeligste å bli kvitt

Anonymkode: af86d...e59

Skrevet

Du må rett og slett få ned fettprosenten, slanke deg altså.

Jeg har også eplefasong, rundest på midten. Er noe herk for jeg kan jo ikke ha et par ekstra kosekilo uten å få den muffinmagen over bukselinningen og når jeg slanker meg forsvinner pupper og rumpe før mage.

Heldig er den som har timeglassfasong med en smal midje og kosekiloene på rumpa :)

Anonymkode: cac39...bdc

Skrevet

Lavkarbo er som regel mest effektiv mot magefett. Karbohydrater har en tendens til å legge seg lettere rundt magen.

Men du bør gjøre det på en fornuftig måte, en livsstilsendring. Man føler seg gjerne litt desperat etter å få raske resultater, men det som gir best resultater på sikt er å legge om livsstilen. Les deg opp på lavkarbo (ev. grovkarbo) og gjør et valg for resten av livet ditt.

Anonymkode: b56fc...f68

Skrevet

Raskt?

Det er en grunn til at du er feit. Og hadde det vært en rask måte å bli kvitt det hadde vel ikke overvekt vært en av de største utfordringene for folkehelsa. 

Anonymkode: 755bb...6dd

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Magefett er jo det som er vanskeligst å få bort

Anonymkode: 879ba...fff

Skrevet

Hvorfor skal det skje så raskt? Hva med å ta noen grep i hverdagen så det forsvinner sakte men sikkert?

Skrevet

Rockering og waisttrainer.og aller først kosthold selvfølgelig

Skrevet

Noen ganger går det ikke å trene eller slanke bort. Hvis du har delte magemuskler, kan det være en av årsakene. Da er full bukplastikk med sammensying av magemusklene det eneste som fungerer.

Anonymkode: 51ac8...b06

Skrevet
1 time siden, klg,2 boys now:) skrev:

Rockering og waisttrainer.og aller først kosthold selvfølgelig

Waisttrainer, er du seriøs nå?

Anonymkode: 879ba...fff

Skrevet

Kjøp deg kostplan fra Spør Tor, finner ham på fb. 

Anonymkode: 011af...1b1

Skrevet

Jeg legger også på meg rundt magen, det eneste som jeg har virkelig opplevd at er effektivt på magen er 5:2 dietten. 

Anonymkode: dbfb9...5fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...