OsloprĂžvere Skrevet 15. september 2017 #1 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Etter 6 ineminasjoner og 4 IVF (1 fersk og 3 frys) og fortsatt ingen egg som fester seg.... I dag gikk 10. forsĂžk i vasken... Hva kan vi gjĂžre annerledes? Begynte som 33 Ă„ring og er nĂ„ snart 35 Ă„r.. Har 28 dagers syklus pĂ„ en prikk og alt er tilsynelatende normalt med blodprĂžver osv.... og egg produksjonen min er super. Har brukt bĂ„de Lutinus og Cyklogest som progesteronstĂžtte, samt progynova fra 2. dag mens. Jeg er superheldig som har 8 vakre gode blastocyster i fryseren fortsatt - supertakknemlig. MEN De vil jo ikke feste seg..? Klinikken sier at dette er normalt og at det snart vil lykkes, men klarer ikke tro pĂ„ det... Jeg sendte til og med prĂžver til Athen for Ă„ teste meg for virus i livmorslimhinnen - og ja jeg fikk positiv prĂžve, men som jeg nĂ„ har behandlet med antiviruelle mindler etter klinikkens rĂ„d. Videre tar jeg vitmintilskudd etter rĂ„d og spsiser mindre sukker samt gĂ„tt til fotsoneterapi og akupunktur. Er det noen der ute som kjenner seg igjen eller som har rĂ„d videre?? Hjelp!!! Dere som vet hvordan denne prosessen er sĂ„ vet dere at dette er supertĂžft og ogsĂ„ at troen pĂ„ en familie svinner mer og mer for hvert forsĂžk- trenger deres rĂ„d rĂ„d!! Endret 15. september 2017 av OsloprĂžvere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/ Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #2 Del Skrevet 15. september 2017 Jeg fĂžlte (til nĂ„) at vi hadde prĂžvd lenge. Kan ikke tenke meg hvordan det er for dere. Vi har prĂžvd i 9. Mnd. Og forhĂ„pentligvis lyktes nĂ„. Fikk en positiv test i gĂ„r. Svak, men dog positiv. Jeg gikk pĂ„ klomifen i 3 Mnd fĂžr spiren satt.  Men her er det jeg gjorde anderledes den Mnd den satt: - tok Wild Jam (hvis du ikke har prĂžvd det sĂ„ sender jeg gjerne doseringsanbefalinger til deg. Bare si ifra) men om du gĂ„r pĂ„ hormoner ville jeg hĂžrt med lege fĂžrst om du kan ta noe helsekost - jeg hadde fri fra jobb (egentlig sykmeldt pga bivirkningene pĂ„ hormonene) og slappet kanskje mere av. Har en veldig hektisk og utfordrende jobb - jeg begynte Ă„ trene đđ» - trappet ned pĂ„ snusen (har vĂŠrt tidligere rĂžyker. Men sluttet for et Ă„r siden) - begynte Ă„ ta trippel omega 3 (vet ikke om det har hatt noen pĂ„virkning. Men nevner alt som var anderledes Mnd den satt - kuttet ut kaffe - kuttet ut mye sukker  -spist fisk 3 dager i uka ( til mannens STORE fortvilelse) -droppet ALL alkohol i lutefasen (fĂžr tenkte jeg st jeg skulle kose meg helt til positiv test) masse lykke til. HĂ„per du fĂ„r oppleve to streker snart. Og nĂ„r du ser dem... da tror du det ikke. VĂŠr forberedt pĂ„ at mannen kanskje ikke reagerer som du hĂ„per pĂ„. Min sĂ„ helt upĂ„virket ut. Mens jeg grĂ„t. Men det har vĂŠrt han som har vĂŠrt mest ivrig pĂ„ Ă„ fĂ„ barn. Sikkert sjokk at den satt etter 9 Mnd nÄ krysser fingrene for deg Anonymkode: e65c2...8d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/#findComment-148530751 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Pobie Skrevet 16. september 2017 #3 Del Skrevet 16. september 2017 Har du og mannen tatt karyotype-test? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/#findComment-148530790 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #4 Del Skrevet 16. september 2017 Kjenner meg veldig igjenđŹ Vi var ufrivillig barnlĂžse i over fire Ă„r. Seks mislykkede egguttak med IVF. Etter siste mislykkede forsĂžk ble vi anbefalt eggdonasjon. Eggdonasjon var ikke aktuelt for oss, sĂ„ vi konkluderte da med at det ikke var hĂ„p for oss Ă„ fĂ„ den familien vi drĂžmte om. Plutselig ble jeg spontant gravid da vi hadde gitt opp, og har nĂ„ en nydelig ettĂ„ring. Og det utrolige er at jeg er gravid igjen med termin rett fĂžr min 37- Ă„rs dagđ Har sagt det mange ganger i prosessen at jeg skulle sĂ„ gjerne blitt fortalt at vi skulle lykkes med Ă„ fĂ„ barn, da hadde man fĂžlt at det var verdt kampen mens det var som tĂžffest... Jeg vet hvordan du har det. StĂ„ pĂ„! Klem fra megđ Anonymkode: f456d...ca4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/#findComment-148530819 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ