GĂ„ til innhold

Egget vil aldri feste seg...

Anbefalte innlegg

Etter 6 ineminasjoner og 4 IVF (1 fersk og 3 frys) og fortsatt ingen egg som fester seg....

I dag gikk 10. forsÞk i vasken... Hva kan vi gjÞre annerledes? Begynte som 33 Äring og er nÄ snart 35 Är.. Har 28 dagers syklus pÄ en prikk og alt er tilsynelatende normalt med blodprÞver osv.... og egg produksjonen min er super. Har brukt bÄde Lutinus og Cyklogest som progesteronstÞtte, samt progynova fra 2. dag mens. Jeg er superheldig som har 8 vakre gode blastocyster i fryseren fortsatt - supertakknemlig. MEN De vil jo ikke feste seg..? Klinikken sier at dette er normalt og at det snart vil lykkes, men klarer ikke tro pÄ det... Jeg sendte til og med prÞver til Athen for Ä teste meg for virus i livmorslimhinnen - og ja jeg fikk positiv prÞve, men som jeg nÄ har behandlet med antiviruelle mindler etter klinikkens rÄd. Videre tar jeg vitmintilskudd etter rÄd og spsiser mindre sukker samt gÄtt til fotsoneterapi og akupunktur. Er det noen der ute som kjenner seg igjen eller som har rÄd videre?? Hjelp!!! Dere som vet hvordan denne prosessen er sÄ vet dere at dette er supertÞft og ogsÄ at troen pÄ en familie svinner mer og mer for hvert forsÞk- trenger deres rÄd rÄd!! 

Endret av OsloprĂžvere
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg fÞlte (til nÄ) at vi hadde prÞvd lenge. Kan ikke tenke meg hvordan det er for dere. Vi har prÞvd i 9. Mnd. Og forhÄpentligvis lyktes nÄ. Fikk en positiv test i gÄr. Svak, men dog positiv. 

Jeg gikk pÄ klomifen i 3 Mnd fÞr spiren satt.  Men her er det jeg gjorde anderledes den Mnd den satt:

- tok Wild Jam (hvis du ikke har prÞvd det sÄ sender jeg gjerne doseringsanbefalinger til deg. Bare si ifra) men om du gÄr pÄ hormoner ville jeg hÞrt med lege fÞrst om du kan ta noe helsekost

- jeg hadde fri fra jobb (egentlig sykmeldt pga bivirkningene pÄ hormonene) og slappet kanskje mere av. Har en veldig hektisk og utfordrende jobb

- jeg begynte Ă„ trene đŸ™ŒđŸ»

- trappet ned pÄ snusen (har vÊrt tidligere rÞyker. Men sluttet for et Är siden) 

- begynte Ä ta trippel omega 3 (vet ikke om det har hatt noen pÄvirkning. Men nevner alt som var anderledes Mnd den satt

- kuttet ut kaffe

- kuttet ut mye sukker  

-spist fisk 3 dager i uka ( til mannens STORE fortvilelse)

-droppet ALL alkohol i lutefasen (fĂžr tenkte jeg st jeg skulle kose meg helt til positiv test)

masse lykke til. HÄper du fÄr oppleve to streker snart. Og nÄr du ser dem... da tror du det ikke. VÊr forberedt pÄ at mannen kanskje ikke reagerer som du hÄper pÄ. Min sÄ helt upÄvirket ut. Mens jeg grÄt. Men det har vÊrt han som har vÊrt mest ivrig pÄ Ä fÄ barn. Sikkert sjokk at den satt etter 9 Mnd nÄ 

krysser fingrene for deg

Anonymkode: e65c2...8d6

Kjenner meg veldig igjen😬

Vi var ufrivillig barnlÞse i over fire Är. Seks mislykkede egguttak med IVF. Etter siste mislykkede forsÞk ble vi anbefalt eggdonasjon. 

Eggdonasjon var ikke aktuelt for oss, sÄ vi konkluderte da med at det ikke var hÄp for oss Ä fÄ den familien vi drÞmte om. 

Plutselig ble jeg spontant gravid da vi hadde gitt opp, og har nÄ en nydelig ettÄring. 

Og det utrolige er at jeg er gravid igjen med termin rett fĂžr min 37- Ă„rs dag😊

Har sagt det mange ganger i prosessen at jeg skulle sÄ gjerne blitt fortalt at vi skulle lykkes med Ä fÄ barn, da hadde man fÞlt at det var verdt kampen mens det var som tÞffest...

Jeg vet hvordan du har det. StÄ pÄ!

Klem fra meg😊

Anonymkode: f456d...ca4

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...