Osloprøvere Skrevet 15. september 2017 #1 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Etter 6 ineminasjoner og 4 IVF (1 fersk og 3 frys) og fortsatt ingen egg som fester seg.... I dag gikk 10. forsøk i vasken... Hva kan vi gjøre annerledes? Begynte som 33 åring og er nå snart 35 år.. Har 28 dagers syklus på en prikk og alt er tilsynelatende normalt med blodprøver osv.... og egg produksjonen min er super. Har brukt både Lutinus og Cyklogest som progesteronstøtte, samt progynova fra 2. dag mens. Jeg er superheldig som har 8 vakre gode blastocyster i fryseren fortsatt - supertakknemlig. MEN De vil jo ikke feste seg..? Klinikken sier at dette er normalt og at det snart vil lykkes, men klarer ikke tro på det... Jeg sendte til og med prøver til Athen for å teste meg for virus i livmorslimhinnen - og ja jeg fikk positiv prøve, men som jeg nå har behandlet med antiviruelle mindler etter klinikkens råd. Videre tar jeg vitmintilskudd etter råd og spsiser mindre sukker samt gått til fotsoneterapi og akupunktur. Er det noen der ute som kjenner seg igjen eller som har råd videre?? Hjelp!!! Dere som vet hvordan denne prosessen er så vet dere at dette er supertøft og også at troen på en familie svinner mer og mer for hvert forsøk- trenger deres råd råd!! Endret 15. september 2017 av Osloprøvere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #2 Del Skrevet 15. september 2017 Jeg følte (til nå) at vi hadde prøvd lenge. Kan ikke tenke meg hvordan det er for dere. Vi har prøvd i 9. Mnd. Og forhåpentligvis lyktes nå. Fikk en positiv test i går. Svak, men dog positiv. Jeg gikk på klomifen i 3 Mnd før spiren satt. Men her er det jeg gjorde anderledes den Mnd den satt: - tok Wild Jam (hvis du ikke har prøvd det så sender jeg gjerne doseringsanbefalinger til deg. Bare si ifra) men om du går på hormoner ville jeg hørt med lege først om du kan ta noe helsekost - jeg hadde fri fra jobb (egentlig sykmeldt pga bivirkningene på hormonene) og slappet kanskje mere av. Har en veldig hektisk og utfordrende jobb - jeg begynte å trene 🙌🏻 - trappet ned på snusen (har vært tidligere røyker. Men sluttet for et år siden) - begynte å ta trippel omega 3 (vet ikke om det har hatt noen påvirkning. Men nevner alt som var anderledes Mnd den satt - kuttet ut kaffe - kuttet ut mye sukker -spist fisk 3 dager i uka ( til mannens STORE fortvilelse) -droppet ALL alkohol i lutefasen (før tenkte jeg st jeg skulle kose meg helt til positiv test) masse lykke til. Håper du får oppleve to streker snart. Og når du ser dem... da tror du det ikke. Vær forberedt på at mannen kanskje ikke reagerer som du håper på. Min så helt upåvirket ut. Mens jeg gråt. Men det har vært han som har vært mest ivrig på å få barn. Sikkert sjokk at den satt etter 9 Mnd nå krysser fingrene for deg Anonymkode: e65c2...8d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/#findComment-148530751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pobie Skrevet 16. september 2017 #3 Del Skrevet 16. september 2017 Har du og mannen tatt karyotype-test? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/#findComment-148530790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #4 Del Skrevet 16. september 2017 Kjenner meg veldig igjen😬 Vi var ufrivillig barnløse i over fire år. Seks mislykkede egguttak med IVF. Etter siste mislykkede forsøk ble vi anbefalt eggdonasjon. Eggdonasjon var ikke aktuelt for oss, så vi konkluderte da med at det ikke var håp for oss å få den familien vi drømte om. Plutselig ble jeg spontant gravid da vi hadde gitt opp, og har nå en nydelig ettåring. Og det utrolige er at jeg er gravid igjen med termin rett før min 37- års dag😊 Har sagt det mange ganger i prosessen at jeg skulle så gjerne blitt fortalt at vi skulle lykkes med å få barn, da hadde man følt at det var verdt kampen mens det var som tøffest... Jeg vet hvordan du har det. Stå på! Klem fra meg😊 Anonymkode: f456d...ca4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144329264-egget-vil-aldri-feste-seg/#findComment-148530819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå