Gå til innhold

Kan ikke være sant... kan det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det min tur til å bli gal pga en test. Kan ikke være en strek dette. Bare 9 dpo. OG den ble tatt på kvelden. 9 pp og vant til å ikke se en dritt...,

IMG_8133.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer 😀🤞🖒❤😍

Anonymkode: 5858c...c53

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer 😀🤞🖒❤😍

Det din den du og? Ikke jeg som har blotte gal?

Skrevet
47 minutter siden, mispire skrev:

Det din den du og? Ikke jeg som har blotte gal?

Herremin. Litt ivrig her. Det jeg forsøkte å skrive var: ser du den du og? Ikke jeg som har blitt gal?

Skrevet

Jeg ser en strek 😁 svak, men strek er strek! 

DU SKAL BLI MAMMA 😍

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser en strek 😁 svak, men strek er strek! 

DU SKAL BLI MAMMA 😍

Å herregud!!!!! Nå gråter jeg. Det er virkelig ikke bare jeg som ser den. En strek er en strek vel? Har iallefall sort belte i å få blendahvite tester. Og har ikke hatt slik svak strek før. 9mnd har vi prøvd. 3. Mnd med klomifen. 

Tusen takk for at dere orket å svare. Og ikke bare skrive noe teit som ofte jeg leser på slike "tolke testen" poster. Nå var det virkelig min tur. Og trengte andre øyne på den. 

Gleder meg virkelig til å teste i morgen og vise mannen💕

Skrevet
6 timer siden, mispire skrev:

Å herregud!!!!! Nå gråter jeg. Det er virkelig ikke bare jeg som ser den. En strek er en strek vel? Har iallefall sort belte i å få blendahvite tester. Og har ikke hatt slik svak strek før. 9mnd har vi prøvd. 3. Mnd med klomifen. 

Tusen takk for at dere orket å svare. Og ikke bare skrive noe teit som ofte jeg leser på slike "tolke testen" poster. Nå var det virkelig min tur. Og trengte andre øyne på den. 

Gleder meg virkelig til å teste i morgen og vise mannen💕

Så gøy 😊 strek er strek uansett hvor sterk den er 🖒

Skrevet
8 timer siden, mispire skrev:

Nå er det min tur til å bli gal pga en test. Kan ikke være en strek dette. Bare 9 dpo. OG den ble tatt på kvelden. 9 pp og vant til å ikke se en dritt...,

IMG_8133.JPG

Gratulerer!❤️

Skrevet

I dag.,, kan den fremdeles regnes som positiv. Selv hvor svak den er? Ser hele tykkelsen på linjen. Men ikke like mye farge på hele linjen...

IMG_8143.JPG

Skrevet

Ser strek ☺ går nokon dager før streken er sterk! Her fekk eg svak positiv på IKM (14 DPO) so ditta der ser lovandes ut 👌

Skrevet

Du er bare 10 dpo :)  Den har satt seg,og skal låve deg at digitalen nå vil fortelle deg det svart på hvitt <3 Gratulerer så mye :D

Anonymkode: 64abf...b1f

Skrevet

Den er svak, men helt tydelig! Så ut som min gjorde 7 dpo og resultatet ligger og sover ved siden av meg nå😉 Gratulerer!!😁❤️

Skrevet

Jeg kan ikke tro det. 9 Mnd tok det å lage denne streken. Den digitale slo ut ikke gravid da..... så tørr ikke rope hurra så alt for høyt

IMG_8149.JPG

Skrevet (endret)

Synes ikke den er så svak jeg, og det er jo fortsatt tidlig. Har du brukt forskjellige tester? 

Edit: Vi postet samtidig :) Gratulerer så mye, det må være herlig etter så lang ventetid! :D 

Endret av Fandens Oldemor
Skrevet

JA. 4 forskjellige så langt. Tre positive og en digital som enda viser negativ

Skrevet
17 minutter siden, mispire skrev:

JA. 4 forskjellige så langt. Tre positive og en digital som enda viser negativ

Det er ikke så rart, for de digitale krever mer hcg enn mange andre :) Den kommer etter hvert :D Så gøy! 

Skrevet

Som Fandens oldemor skriver, så trenger de digitale høyere nivå av hcg for å slå ut☺️ Som sagt hadde jeg lik test som deg 7 dpo, men fikk ikke positiv digital før dagen før ikm. Så den vil nok slå ut om et par dager😁❤️

Skrevet

CB sine tester går på 25 i hcg uten om 1 test. Det har jeg fått email fra hovedkontoret. Noen sier at det trenger 50 i hcg.

Du får nok cb ukes utslag i morgon. 

Gratulerer

Anonymkode: 31ab0...15c

Skrevet

Strek er strek uansett ❤🖒 du skal bli mamma, bare å juble!!! 😇😍 rop hurra å spis sjokolade for å feire 😀 

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Strek er strek uansett ❤🖒 du skal bli mamma, bare å juble!!! 😇😍 rop hurra å spis sjokolade for å feire 😀 

Jeg ser jo streken. Men kan bare ikke tro det. 9 Mnd med prøving. Og var klar for at prøverør var neste stopp. Men kanskje vi slipper det 😱 Helt sjukt den følelsen etter en SÅ lang prøveperiode. Takk til alle dere som kanskje har fått d til å gå litt mer opp for meg. 😘

Skrevet

Gratulerer så mye, den følelsen av å se en positiv ETTERLENGTET graviditetstest kan ikke beskrives❤️

Skrevet

Tusen takk. Testene blir bare sterkere og sterkere så tydelig en økning av hcg'n. Helt utrolig 🙌🏻☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...