Gå til innhold

Kan ikke være sant... kan det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser en strek 😁 svak, men strek er strek! 

DU SKAL BLI MAMMA 😍

Anonymkode: 5858c...c53

Å herregud!!!!! Nå gråter jeg. Det er virkelig ikke bare jeg som ser den. En strek er en strek vel? Har iallefall sort belte i å få blendahvite tester. Og har ikke hatt slik svak strek før. 9mnd har vi prøvd. 3. Mnd med klomifen. 

Tusen takk for at dere orket å svare. Og ikke bare skrive noe teit som ofte jeg leser på slike "tolke testen" poster. Nå var det virkelig min tur. Og trengte andre øyne på den. 

Gleder meg virkelig til å teste i morgen og vise mannen💕

Annonse

6 timer siden, mispire skrev:

Å herregud!!!!! Nå gråter jeg. Det er virkelig ikke bare jeg som ser den. En strek er en strek vel? Har iallefall sort belte i å få blendahvite tester. Og har ikke hatt slik svak strek før. 9mnd har vi prøvd. 3. Mnd med klomifen. 

Tusen takk for at dere orket å svare. Og ikke bare skrive noe teit som ofte jeg leser på slike "tolke testen" poster. Nå var det virkelig min tur. Og trengte andre øyne på den. 

Gleder meg virkelig til å teste i morgen og vise mannen💕

Så gøy 😊 strek er strek uansett hvor sterk den er 🖒

Annonse

Synes ikke den er så svak jeg, og det er jo fortsatt tidlig. Har du brukt forskjellige tester? 

Edit: Vi postet samtidig :) Gratulerer så mye, det må være herlig etter så lang ventetid! :D 

Endret av Fandens Oldemor
17 minutter siden, mispire skrev:

JA. 4 forskjellige så langt. Tre positive og en digital som enda viser negativ

Det er ikke så rart, for de digitale krever mer hcg enn mange andre :) Den kommer etter hvert :D Så gøy! 

Som Fandens oldemor skriver, så trenger de digitale høyere nivå av hcg for å slå ut☺️ Som sagt hadde jeg lik test som deg 7 dpo, men fikk ikke positiv digital før dagen før ikm. Så den vil nok slå ut om et par dager😁❤️

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Strek er strek uansett ❤🖒 du skal bli mamma, bare å juble!!! 😇😍 rop hurra å spis sjokolade for å feire 😀 

Jeg ser jo streken. Men kan bare ikke tro det. 9 Mnd med prøving. Og var klar for at prøverør var neste stopp. Men kanskje vi slipper det 😱 Helt sjukt den følelsen etter en SÅ lang prøveperiode. Takk til alle dere som kanskje har fått d til å gå litt mer opp for meg. 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...