Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 helt ærlig.. hva hadde du tenkt som forelder hvis ditt barn ble invitert i utebursdag/hagebursdag i oktober? snart 7-åringen vil invitere hele klassen, og jeg orker bare ikke tanken på 25 7-åringer i hus.. Anonymkode: c7bf7...643
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Jeg hadde tenkt takk og pris for at han er så stor at jeg slipper å være med. Neida, utebursdag er topp. Har vært med i utebursdag i oktober før, og det gikk veldig fint. Men jeg var glad det ikke varte lenger enn 2 timer, siden jeg egentlig ikke hadde klær til det. Men det har vel de fleste 7-åringer, og de trenger jo ikke foreldrene der. Anonymkode: 6b4e8...f61
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Det kunne sikkert vært gøy det. Så lenge du hadde kontroll over området og hvor de er Anonymkode: d1402...f49
KellyTaylor Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Helt fint det. Hatt bursdag ute i 10 minus jeg, med grilling av pølser, lavo, kako og pinnebrød Sørg for å ha med nok hjelpere.
amandine Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Det har vi invitert til i både oktober, november og desember, helt supert for alle.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 Jeg ser noen skriver at vi må passe på at vi har nok hjelp.. vet ikke helt hvem vi skulle bedt om hjelp. Er to voksne på ca 25 unger for lite? VI tenkte å være i hagen her.. alle må jo da få beskjed om at det ikke er lov å forlate hagen. Og så setter vi opp et stort telt, serverer pølser og annen mat, kake og har aktiviteter (kanskje et rebusløp rundt omkring i hagen, sette hale på grisen, osv) Men burde vi være et par voksne til? Anonymkode: c7bf7...643
amandine Skrevet 14. september 2017 #7 Skrevet 14. september 2017 To voksne er greit, tre eller fire er mindre strevsomt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #8 Skrevet 14. september 2017 Synes det høres tipp topp ut! To voksne er helt greit. Tre-fire voksne mer behagelig (særlig for de voksne😉). Anonymkode: 29ffd...3d4
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. september 2017 #9 Skrevet 14. september 2017 Supert med utebursdag! Året rundt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #10 Skrevet 14. september 2017 Utebursdag er topp, uansett om det er juni eller oktober! De fleste barn er vel vant med å være ute fra bhg/skole/sfo, så da har de vel også godt nok tøy for å delta i utebursdag i oktober også! 😀 Kjør på! Anonymkode: 99d55...b0c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #11 Skrevet 14. september 2017 De flest unger syns det er helt topp, noen syns ikke det men det er sjeldent å få alle helt fornøyde uansett. Veldig lurt å ikke ha det for lenge. Det kan fort bli for lenge når det er ute og været ikke er helt topp. Ikke så enkelt å klaffe med været på denne tiden. lurt å ha noe varmt å servere ungene som feks kakao om det er kaldt ute. Jeg har hjulpet min søster som har arrangert utebursdager før. Veldig greit å være flere. Lutselig lå en hjelpes på do, trenger skift og en trenger plaster. Jeg kjente ikke disse ungene, men det gjorde ingenting. Plaster fikk de, klesskift fant jeg osv. Anonymkode: cd861...2b8
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #12 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser noen skriver at vi må passe på at vi har nok hjelp.. vet ikke helt hvem vi skulle bedt om hjelp. Er to voksne på ca 25 unger for lite? VI tenkte å være i hagen her.. alle må jo da få beskjed om at det ikke er lov å forlate hagen. Og så setter vi opp et stort telt, serverer pølser og annen mat, kake og har aktiviteter (kanskje et rebusløp rundt omkring i hagen, sette hale på grisen, osv) Men burde vi være et par voksne til? Anonymkode: c7bf7...643 2 voksne bør gå fint. 7-åringer stikker som regel ikke av, og de klarer å forsyne seg selv. Men greit å dele opp kaka på forhånd. Anonymkode: 6b4e8...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå